Italjobs Heeft Supergaaf Werk In Italie!

Italjobs is voor komende zomer op zoek naar Nederlandse jongeren van minimaal 18 jaar die minstens 8 weken beschikbaar zijn om in ITALIE in de horeca of het toerisme te gaan werken!!!

WWW.ITALJOBS.NL

[email=avb7@dolfijn.nl]avb7@dolfijn.nl

Hoi,
Ik heb je berichtje gelezen over jobs in Italie.
aangezien ik al weer een tijdje op zoek ben naar een uitdaging en een baan in het buitenland wil ik graag reageren op je mail.
Ik ben Andre 33 en kom uit Arnhem.
In de horeca heb ik al geruime tijd bar ervaring en tevens heb iki mn sociale hygieëne papieren.
Zoals ik al aangaf ben ik op zoek naar een uitdaging in het buitenland,en hoop door op deze advertentie te reageren weer een mogelijkheid te hebben dit te bewerkstelligen.
Hopende op meer info en reactie op dit mailtje

Groeten Andre van Bovene

[email=avb7@dolfijn.nl]avb7@dolfijn.nl

Hoi,
Ik heb je berichtje gelezen over jobs in Italie.
aangezien ik al weer een tijdje op zoek ben naar een uitdaging en een baan in het buitenland wil ik graag reageren op je mail.
Ik ben Andre 33 en kom uit Arnhem.
In de horeca heb ik al geruime tijd bar ervaring en tevens heb iki mn sociale hygieëne papieren.
Zoals ik al aangaf ben ik op zoek naar een uitdaging in het buitenland,en hoop door op deze advertentie te reageren weer een mogelijkheid te hebben dit te bewerkstelligen.
Hopende op meer info en reactie op dit mailtje

Groeten Andre van Bovene

Ik ben een jongen van 20 jaar en woon in het oosten van Nederland. Ik las het bericht over Italjobs en ik ben hier zeer geinteresseerd in, omdat ik nog wat zoek voor in het buitenland en ik Italie een prachtig land vind. Ik heb wel enige ervaring met het werken in het buitenland en het werken in de toeristische sector. Ik heb namelijk afgelopen jaar 3 maand in Italie op een camping gewerkt als animator en dat is me zeer goed bevallen. Ik hoop dat ik zo voldoende info heb gegeven en dat ik snel een bericht terug krijg.

Met vriendelijke groet,

Rico

Originally posted by ITALJOBS@23-12-2003, 19:29:10
** Italjobs is voor komende zomer op zoek naar Nederlandse jongeren van minimaal 18 jaar die minstens 8 weken beschikbaar zijn om in ITALIE in de horeca of het toerisme te gaan werken!!!

WWW.ITALJOBS.NL **

hoi ik ben laura ik ben 20 jaar ik woon in spanje en werk al vier jaar in een restaurant,bar ik zou graag meer informatie te weten willen komen over het werk en hoe het werkt met woonruimte enz, vriendelijke groet laura

hee!
Ben nu eerstejaarsstudente (19, meisje) in Amsterdam en ben nu denk ik al zo’n 3 jaar actief in de horecabranch. Het afgelopen jaar heb ik werelreis gemaakt en mis het buitenland nu heel erg. Italie heb ik altijd al een heel gaaf land gevonden vandaar dat ik aankomende zomer heel graag voor 2/3 maanden naar italie willen gaan om hier te werken. Ik zou graag meer informatie willen hebben.
Groetjes, ivier