Italiaans leren online

hallo mensen,heeft er iemand van jullie ervaring,met een cursus Italiaans leren via het internet,Is dat betrouwbaar,ik zou graag Italiaans leren,voor als ik op reis ben in Italie.Dan kan ik me bezighouden tijdens de lange donkere wintermaanden.Graag een antwoordje…:vak02:

Hallo!
Ik woon in Sicilië en heb een hele goede lerares!
Ze geeft ook lessen online en de mensen die ik ken die zij les geeft zijn heel blij met deze lessen!
De eerste les mag je gratis doen om het te proberen. Je krijgt je lessen en opdrachten e.d. online van haar.

Haar e-mail is: salvatore.di.cara@alice.it
Je kunt haar in het Engels e-mailen als je wilt en je kunt zeggen dat je haar via mij hebt gevonden.
Succes ermee en als je wilt laat weten hoe het je verloopt!

Groetjes, Angenita

1 like

Hallo,
wat ook een mooie online italiaans leer programma is leerexpres, de eerste 4 lessen zijn gratis en daarna als je verder wil kost het iets van 1.50 euro per les. Je moet het wel bijhouden want het gaat op een voldoende scoren per toets om verder te mogen. Als je te lang wacht met de lessen gaat de score naar beneden. Verder is het een nuttig leerprogramma. www.leerexpres.nl met een doorklik naar italie(ook andere talen mogelijk)
Groetjes Herbert

1 like

even ter info de site die hier bovenstaat “www.leerexpres” heeft kennelijk een andere naam gekregen. ik vond hem namelijk onder lesexpres.nl

groetjes,

Ja klopt Marjolein, het is lesexpres.nl. sorry hiervoor,
groetjes

fijn ik ga even kijken,bedankt!!!

haha kan ons allemaal gebeuren toch… heb jij deze cursus al wel gevolgd?

groetjes

Ja gedeeltelijk,ben ook 3 jaar naar de volksuniversiteit voor de avondcursus italiaans erg moeilijk

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon6.gif

maar heel leuk om te doen. vooral omdat iedereen dan toch dezelfde interesses heeft en ervaringen kunt uitwisselen. groetjes Herbert

Hallo Herbert, ik reageer wel op een oud bericht, maar studeer je nog steeds italiaans? Ik ben nederlandse en ik woon in Italie op het eiland Elba, in de zomer geef ik intensieve privé cursussen, zodat men vakantie en cursus kan combineren. De cursist en ook wie met hem meegaat woont in een apart gedeelte van mijn huis. Ik woon op 500 meter van het strand. Neem een kijkje op mijn site. groetjes http://www.lessenitaliaans.com/