Interesse in vrijwilligerswerk in Suriname?

**Wil jij als vrijwilliger aan de slag in Suriname? **

Stichting Projecthulp Suriname (SPS) zoekt vrijwilligers voor diverse projecten, zowel voor korte als voor langere tijd. De projecten bevinden zich in Paramaribo, in de districten en in het binnenland. SPS biedt sociale, educatieve, ecologische, agrarische en klusprojecten. Ook als je op zoek bent naar een stageplaats in Suriname kan SPS je hierbij van dienst zijn.

Interesse? Kom naar onze informatiebijeenkomst!

Stichting Projecthulp Suriname (SPS) organiseert op zaterdag 24 september in Gent een informatiebijeenkomst voor iedereen die interesse heeft om als vrijwilliger of stagiair naar Suriname te gaan. Tijdens de informatiebijeenkomst kan je kennis maken met SPS en krijg je veel nuttige en praktische informatie over vrijwilligerswerk in Suriname. Een oud-vrijwilliger zal vertellen over zijn/haar ervaringen in Suriname en je leert al direct andere mensen kennen die net als jij van plan zijn om naar Suriname te gaan.

Wil je de informatiebijeenkomst vrijblijvend bijwonen? Stuur dan een e-mail naar info@projecthulpsuriname.nl voor de verdere informatie! We zien je graag op de voorlichtingsbijeenkomst!

Hallo,
Ik zag je berichtje vandaag.Helaas gaat het me niet lukken naar Gent te kunnen komen voor de informatie bijeenkomst. Toch zou ik graag een hoop informatie willen krijgen over hoe het een en ander gefaciliteerd word voor de vrijwilligers. Zou je met mij kontakt hierover willen opnemen?

Met vriendelijke groet ,
rob.

Hallo Rob,

Stichting Projecthulp Suriname (SPS) heeft als doelstelling het ondersteunen van verschillende ontwikkelingsprojecten in Suriname en het bevorderen van de culturele uitwisseling tussen Nederland, België en Suriname. Het ondersteunen van projecten gebeurt hoofdzakelijk door de bemiddeling en plaatsing van vrijwilligers.

SPS zoekt vrijwilligers voor diverse projecten, zowel voor korte als langere tijd. De projecten bevinden zich in Paramaribo, in de districten en in het binnenland. SPS biedt sociale, educatieve, ecologische en klusprojecten.

Op 12 november organiseert SPS weer een informatiebijeenkomst in Utrecht die je vrijblijvend bij kan wonen. Je kan je aanmelden voor een e-mail te sturen naar info@projecthulpsuriname.nl. Neem ook eens een kijkje op onze website: www.projecthulpsuriname.com

Gr.

Hallo,
Zeer waarschijnlijk heb je het nog niet gezien,maar zoals ik al eerder schreef is het niet handig om voor ons even naar nederland af te reizen voor een voorlichtings bijeenkomst over jullie organisatie. We wonen namelijk dichter bij Suriname dan Nederland (Martinique , iets meer dan 1000 km van Suriname)
Wij,mijn vrouw en ik,zouden eventueel bereid zijn voor langere tijd ons als vrijwilliger in te zetten in Suriname. We zouden al rond december in Suriname kunnen zijn als we eruit komen samen. We zouden graag in contact met jullie komen om te kijken of het een en ander te realiseren is.

Beste Rob,

zou je mij (in een privébericht) willen aangeven naar wat voor soort vrijwilligerswerk jullie voorkeur uitgaat (educatief-sociaal-natuur en milieu)
Op onze website www.projecthulpsuriname.com kan je een impressie krijgen van de projecten waarin SPS bemiddeld. Gaat jullie voorkeur uit naar vrijwilligerswerk op de korte/lange termijn, in Paramaribo of in het binnenland? Wat is jullie achtergrond?

Als je dit aangeeft met jullie e-mailadres kan ik dit doorgeven aan ons kantoor in Paramaribo zodat we kunnen kijken wat we voor elkaar zouden kunnen betekenen.

Gr. Diana

Stichting Projecthulp Suriname (SPS) zoekt vrijwilligers voor diverse projecten, zowel voor korte als voor langere tijd. De projecten bevinden zich in Paramaribo, in de districten en in het binnenland.

Interesse? Kom naar onze informatiebijeenkomst!

Stichting Projecthulp Suriname (SPS) organiseert op zaterdag 12 november in Utrecht weer een informatiebijeenkomst voor iedereen die interesse heeft om als vrijwilliger of stagiair naar Suriname te gaan.

Wil je de informatiebijeenkomst vrijblijvend bijwonen? Stuur dan een e-mail naar info@projecthulpsuriname.nl voor de verdere informatie! We zien je graag op de voorlichtingsbijeenkomst!

Halllo,

Ik begrijp jullie laatste berichtje niet,we hebben jullie een e-mail gestuurd meer als een maand geleden en geen antwoord meer terug gekregen,bovenstaand bericht begrijp ik dan ook niet. Diana? we hebben contact opgenomen met suriname maar geen antwoord terug gekregen.

groeten rob en brenda

Dag Rob en Brenda,

wat vervelend om te horen. We hebben sinds kort een nieuwe website en toen hebben we enige dagen problemen gehad met de inkomende en uitgaande e-mail op het kantoor in Suriname, waar het helaas mis moet zijn gegaan. Onze excuses voor dit ongemak. Ik neem opnieuw contact op met het kantoor in Paramaribo om jullie het inschrijfformulier op te laten sturen.

Gr. Diana

Hoi Rob en Brenda,

ik heb direct contact opgenomen met de medewerkers op kantoor in Paramaribo. Zij hebben jullie zojuist gemaild, evenals op 20 september.

Gr. Diana