Beste meneer/mevrouw,
Ik vroeg mij af of jullie dit jaar ook weer informatiedagen voor stages, studie, vrijwilligerswerk in het buitenland organiseren? Ik zou eventueel wel interesse hebben om op jullie informatiedagen te staan met mijn bedrijf Het Reishoekje - Reisboekwinkel en Koffiehoekje.
Dit is een mobiele winkel (busje) vol met reisinspiratie, informatie, mooie producten en gezelligheid. Concreet verkoop ik reisboeken, producten voor reisfans (globes, landkaarten etc.), zelfgemaakte ansichtkaarten en fotoblocks en koffie/thee/spekkoek. Het Reishoekje wordt gecreëerd om een busje, met kleurrijke kleedjes en oude koffers en paar tafeltjes en stoelen voor het koffiehoekje.
Het zou natuurlijk heel fijn zijn als ik met mijn busje buiten voor jullie locatie kan staan (om mensen alvast in de reisstemming te brengen), maar als dit niet mogelijk is wil ik ook wel een kraam/tafel huren.
Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden en of het past op jullie informatiedagen. Meer informatie over Het Reishoekje vinden jullie op deze website: www.hetreishoekje.nl
Met vriendelijke groet,
Elles Stuivenga
Het Reishoekje