Informatiedagen Zuid-Afrika en Uganda

‘Leuk al die informatie, maar ik wil toch graag meer weten - het liefst in een persoonlijk gesprek…’ Dat kan! Be More organiseert elke maand een informatedag of informatieavond. Op deze dagen en avonden kan je foto’s kijken, verhalen horen over de projecten, van ex-vrijwilligers horen hoe het is om je steentje bij te dragen en uiteraard kan je bij het team van Be More terecht met al je vragen. **

Voor wie is deze dag?**

De informatiedag is voor iedereen die meer wil weten over Be More en vrijwilligerswerk op onze projecten. Dus heb je concrete plannen, een vaag idee van wat je wilt of wil je gewoon wat meer weten: je bent van harte welkom!
**
Hoe ziet zo’n informatiedag/avond eruit?**

Op de informatiedag/avond kan je gewoon binnen lopen tussen de aangegeven tijden om ons te ontmoeten. Je hoort van medewerkers van Be More meer over de organisatie, de projecten en vrijwilligerswerk. Daarnaast kun je hen al je vragen stellen, is er meer informatie aanwezig en kun je foto’s bekijken. Bovendien is er een aantal ervaren vrijwilligers aanwezig van wie je kan horen hoe zij persoonlijk hun tijd in Zuid-Afrika hebben beleefd.
Praktische informatie

De informatiedagen en avonden van Be More zijn in Restaurant de Tijd in de stationshal van Centraal Station Utrecht, bij spoor 5/7. De informatiedagen zijn van 12.00 tot 16.00 en de informatieavonden zijn van 17.00 tot 21.00. Er is op de informatiebijeenkomsten geen vast programma dus je kan de hele dag of avond binnen lopen.

**zaterdag 18 april**  12.00 tot 16.00  De Tijd, Utrecht CS     

**donderdag 7 mei **17.00 tot 21.00, kantoor Be More, Nijmegen
donderdag 21 mei (Hemelvaart) 17.00 tot 21.00 De Tijd, Utrecht CS
zaterdag 27 juni 12.00 tot 16.00 De Tijd, Utrecht CS

Meld je aan via www.be-more.nl of loop even binnen!
Hopelijk tot dan!

Groetjes,

Barbara

Hoi Barbara,

ik ben heel erg geïnteresseerd in de projecten van Be More in Uganda.
In de tekst over de informatiedagen (zowel op deze site als de site van Be More) staat dat er alleen ervaren vrijwilligers aanwezig zijn die hebben deelgenomen aan de projecten van Zuid-Afrika. Klopt dat?
Ik zou namelijk graag contact willen hebben met vrijwilligers die in Uganda werken / hebben gewerkt.

Groetjes, Kaj

Hoi Kaj,

Leuk dat je zo enthousiast bent!
Sorry dan ook voor mijn late reactie hier.

Omdat de projecten in Uganda nog zo nieuw zijn, zijn de eerste vrijwilligers nog niet terug in Nederland en kun je ze dus ook nog niet spreken op de informatiedagen. Maar de vrijwilligers die erheen zijn gegaan om de projecten te verkennen en een proefrondje te draaien zijn wel terug en zij zijn ook aanwezig op de informatiedagen natuurlijk!

Laat je weten of je naar en van onze informatiedagen komt?
En mocht je meer vragen hebben, dan mag je me ook altijd even mailen of bellen natuurlijk: info@be-more.nl / 024 - 360 48 498

Groetjes,
Barbara