Informatie bijeenkomst over betaalbaar vrijwilligerswerk in Kenia

Heb je interesse in vrijwilligerswerk in Kenia? Kom dan naar de informatie bijeenkomst op 10 juli 2010 om 10.00 uur in Nieuw Vennep. Je krijgt dan alle informatie die je nodig hebt om een goede keuze te maken voor vrijwilligerswerk in Kenia. Bijwonen van de informatie ochtend is gratis. Wel vragen we je een aanmeldingsformulier in te vullen die je kan downloaden via de website www.doingoood.nl

Op deze website kan je tevens alle informatie lezen en downloaden en de filmpjes bekijken over vrijwilligerswerk in Kenia.

Ook voor de zomermaanden zijn er nog enkele plaatsen beschikbaar!

Hallo!
Ik heb enkele vragen over ontwikkelings werk en ik hoop dat ze hier beantwoord kunnen worden.
Ik ben opzoek naar een opleiding en mijn hart ligt wel bij vrijwilligerswerk, of in iedergeval. Mensen in het buitenland helpen.
Ik wil hier het liefst een opleiding voor doen, of in ieder geval natuurlijk ook een centje mee verdienen.
Nu zie ik het staan van betaald vrijwilligerswerk in Kenia. maar moet je hier dan bevoegd voor zijn qua opleidingen, of mag iedereen mee?
Misschien hebben andere informatie voor mij.
Bedankt
Met vriendelijke groet
Karlijn

Hoi Karlijn,

Ik hoop dat ik antwoord geef op je vraag. Je refereet aan ‘betaald vrijwilligerswerk’ maar iok bedoel betaalbaar vrijwilligerswerk. Sommige organisaties vragen behoorlijk hoge bedragen voor bemiddeling en verblijfskosten. Via Doingoood kun je tegen een zeer aantrekkelijk tarief in Kenia verblijven tijdens je vrijwilligerswerk. Kijk maar eens op www.doingoood.nl of lees mijn persoonlijke dagboek op www.inekeinafrika.nl