dober dan!
Wie is er nog gepassioneerd door prachtig natuurschoon en cultuur???
via deze weg probeer ik een reisgenoot/reisgenoten tussen 18 en 26 jaar te vinden die wel eens zo’n 3 à 4 weken in Slovenië willen backpacken.
Ikzelf ben 22m, en wonende te Gent, België. gepassioneerd door reizen, talen, cultuur en muziek en natuur. Ik heb al wat reiservaring achter de rug en ben flexibel en open-minded ingesteld. Naast Slovenië staan de scandinavische landen zoals Zweden ook op mijn verlanglijstje.
Ik heb al heel wat praktische info opgezocht en wat je daar allemaal tegenkomt van natuurschoon is niet te omschrijven, dit gecombineerd met een flinke brok cultuur natuurlijk en het feit dat Slovenië nog geen ferme boost door het toerisme kent is ook een voordeel. duurzaam reizen met het openbaar vervoer, low budget, campings en berghutten, relax, wandelen, en even ontsnappen aan het dagelijke leven en vooral genieten van de natuur, dat is de bedoeling !
Enkele dingen die ik zou willen doen:
Bled ==> Vintgar Gorge
Bohinj met de Triglav 7 lakes valley (3daagse trekking)
Ljubljana (cultuur-en hoofdstad)
Soca Valley met z’n rapids en mss wel eens een rafttocht
Rakov Skocjan met z’n imposante karststructuren en ondergrondse grotten
eventueel de kust met stadjes zoals Piran, natuurgebieden zoals Strunjan,… (dit programmatje staat uiteraard open voor alternatief)
Moesten er dus mensen (m of v) zijn die ook plannen hebben met Slovenië, en zich kunnen vrijmaken in september, willen rondtrekken met iemand die de wereld wil verkennen en open ingesteld is, aarzel dan niet hier een berichtje na te laten of mij te contacteren !!
nas vidanje !
Groetjes, Wesley