Hoeveel tijd moet je uittrekken voor een reis door Frankrijk?
Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Hoeveel tijd moet je uittrekken voor een reis door Frankrijk?
Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Je kan Frankrijk ook ontdekken door ieder jaar gedurende een 2-tal weken een andere regio te bezoeken.
Naar mijn idee is er nog zoveel te ontdekken in Frankrijk dat ik vrees niet alles te kunnen zien, beleven en meemaken. Een vakantie is heel mooi, we zijn dan ook redelijk actief.
Als je er woont kan je het nog niet helemaal ontdekken, want dan heb je het zo niet nodig om altijd erop uit te trekken
Je kunt Frankrijk voor een groot deel ontdekken door er te gaan wonen. Vanwege de grootte van het land duurt het al heel lang om de belangrijkste delen van Frankrijk te ontdekken. Alles ontdekken van dit mooie land is zelfs in een mensenleven niet mogelijk. Er zullen steeds nog niet ontdekte plekken overblijven. Niemand kan volgens mij zeggen, dat hij heel Frankrijk heeft ontdekt. De eerste mag zich bij mij melden.
Wij zijn al heel veel in Frankrijk geweest gedurende 14 jaar.
Wij nemen 3 tot 4 weken om weer een gedeelte van Frankrijk te bezichtigen. Je hebt ogen tekort.
Een fout die je makkelijk maakt, te veel in een keer willen zien. Daardoor rijd je heel veel km. Wij logeren meestel 3 tot 4 dagen op een adres en gaan dan 50 tot 100 km verder om het volgende stukje te bekijken.
Wij zijn al meer dan 30x in Frankrijk geweest!
Toch ontdek je steeds weer nieuwe plekken om te kamperen.
Ook in Frankrijk is er veel veranderd t.a.v. het wegennet en dan vooral in de “binnenlanden”. Rotondes, drempels, noem maar op… echt mooier wordt het er niet op. Het idyllische gevoel raakt hierdoor wel op de achtergrond!
Maar Frankrijk als land is geweldig om met je fiets of auto te verkennen.
Ik kom er al heel mijn leven zowel beroepsmatig als privé en ontdek iedere x weer andere dingen en dat zal de rest van m’n leven wel zo blijven, maar 't blijft een geweldig land met prachtige mensen :zon02:
Het ligt er aan wat je wilt bezichtigen, wil je de belangrijkste dingen zien van France. Heb je misschien 4 maanden nodig denk ik zo?
Dit vind ik eigenlijk best wel een moeilijke vraag. Sommige willen elke dorpje wel even gezien hebben weer andere willen alleen de steden zien of alleen de natuurplekken etc.
Geloof me het @- “idyllische gevoel” is intact gebleven als je Te voet van Noord naar Zuid loopt!!! :dag: