In blanes tussen 14 en 30 juli..?

Kheb gistern ruzie gehad :slight_smile: & gevochten.
Stomme leute, je gaat toch niet het zoontje van n vriendin van me uitschelden voor Kankerlyer ?! Kom op, dan spoor je niet !
Enige nadeel ; kheb nu myn knokkels helemaal kapot. :(.
Maar Isaac draaide goed :smiley:

het zoontje van een vriendin, hoe oud is die vriendin dan? :S ik heb niet gevochten ik heb gezoend (A)!

bitchfight (L)

Zy is 18 :slight_smile: en t zoontje is nja, 5 maand nu :slight_smile:

Juist, ik (16) tegen n kerl van 21 ? :stuck_out_tongue:

nouw nouw, je bent ook druk bezig jij in ut weekend :smiley:

wij hadde kermis, dan heb je ook altijd van die gevecht, best lachu :stuck_out_tongue:

Haha, als ik uitga kryg ik altyd wel ruzie :stuck_out_tongue:
Of mensen wordn jaloers op me(L)

haha ik word altijd boos op uiterst overdreven starende jongens

hahah dat vind ik vet heej :smiley:

heb van die dagen, (kom ik meer voor ut bier dan voor ut vrouwelijk gezelschap :wink: ) dan doek da ook wel eens…:laugh:

krijg je van die gruwelijk geirriteerde blikken trug :smiley:

ja maar ik weet waarom ze kijken

denk dat ik ut ook wel kan raden,…:wink:

door je gepfhotshopde tieten ?:stuck_out_tongue:

ja tuurlijk ik vul ze op als k uitga met watten, denk jij dan

hahahahaha

nog 8 weekjes…

In deze periode zijn wij der ook :> Van 22 juli - 5 augustus. Ben alleen de naam van de reisorganisatie ff kwijt…

Dat is erg dom :stuck_out_tongue:
Doe eens een foto :smiley:

das gewoon lomp… :smiley:

Als ik maar heen en weer gebracht wordt en in een bed kan slapen zo af en toe vind ik het al snel best <3, welke reisorganisatie ik dan heb maakt me dan weinig uit. We hebben afgelopen zaterdag pas geboekt dus alle bekende reisorganisaties waren al weg. Daarom zitten wij nu met een (voor mij) onbekende opgescheept. Volgens mij was het SuDTours ofzo, maar dat zie ik vanzelf wel.

Enne een foto…heb geen idee hoe ik zoiets hier kan laten zien. Je kan wel ff naar http://tjirt.hyves.nl Daar staat nog een foto van mij. Een vage, i know, maar tis tenminste iets :>

Cya.

HEJ.
Jat myn hartje niet ja.
Hys van my <3

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3