Ik zoek werk in de Bosbouw in Canada

Het lijkt mij fantasties om in de bosbouw in Canada te werken.Ik heb op de MBO Bosbouw en Cultuurtechniek gezeten en heb dit afgerond.
ik werk nu bij een hoveniersbedrijf
T,ter Riele te wilp Achterhoek. waar ik alweer 5 jaar werk. Ik werk hier in de groenvoorziening.
Graag zou ik meer willen weten over het werken in deze sector in Canada. Heeft u informatie hier over dan zou dat goed van pas komen. U kunt uw recactie sturen naar roelhemmer@Hotmail.com

Alvast bedankt,

Roel

Ik las dat je ook wilde werken in Canada in de bosbouw.
Een goede vriend van mij wil dit ook maar weet niet goed hoe te beginnen. Hij heeft geen speciefieke vooropleiding zoals jij die genoten heeft, maar wil wel hard werken in de buitenlucht en is zeer gemotiveerd. Het is als het ware al jaren een droom.
Is het jouw ondertussen gelukt?, Heb je misschien een adres die hij aan kan schrijven, of weet je een web site van een wervingsburo?
Ik hoor graag van je…
Alvast bedankt.

Groeten Bart

Hey Roel,

Mijn vriend zen droom is om naar Canada te gaan en de bosbouwers in actie bezig te zien.
Weet jij welke streek we daarvoor moeten zijn en welke maand van het jaar?
Of heb jij mss nuttige sites, adressen os iets anders dat mij op weghelpt omzen droom te verwezenlijken?

Alvast bedankt Els

Hallo Els,

De jobs en zomerbanen zijn op dit moment ingevuld. In de loop van dit jaar kunnen wij de mogelijkheden voor je doorgeven.
Ik hoor graag van je info@agrixperience.nl