Hallo allemaal,
ik ben opzoek naar vrijwilligerwerk met dieren. ik wil voor een maand of 2 weg uit nederland en lekker werken met dieren ( ik heb hier ook de opleiding voor gedaan). ik zoek een leuke plek waar ik samen met mijn hond heen kan gaan. weet iemand iets leuks voor mij.
ik hoop iets te horen.
alvast bedankt!!
groetjes Joyce
Hoi Joyce,
In Antananarivo is een hondensasiel, waar ze honden opvangen, verzorgen en trainen voor adoptie. Ze hebben ook programmas om kinderen te leren dat een hond je beste vriend is. Je schrijft dat je graag je eigen hond mee wilt nemen, dus ik ga ervan uit dat je een hondenliefhebber bent en dan is dit wellicht een superplek voor je.
De internetsite is:
www.animalsos-madagascar.com
Laat het even weten als het wat wordt en dan zie ik je snel in Madagascar,
Wendy
Hoi Wendy,
super bedankt voor deze tip. ik heb een mail gezonden. dit is inderdaad geweldig. ik ben honden gedragstherapeut in opleiding en gecertificeerd honden instructeur. dit is dus echt een droom"baan". werk jij er ook?
ik hoop dat ik snel iets van ze hoor…
nogmaals heel erg bedankt.
groetjes Joyce
Hoi Joyce,
leuk, dat je zo enthousiast bent en je zou perfect zijn als je daar aan de slag kunt. Ik werk daar niet en ken de mensen ook niet persoonlijk, maar hoor en lees goede dingen over ze. Ik hoop dat je snel een reactie krijgt.
Hou me op de hoogte,
Wendy
De website van deze organisatie is veranderd.
http://www.animalsos-mada.com/
Wendy