Ik zoek een huis!

Hoi allemaal,

Op dit moment ben ik in Gambia. Ik ben op zoek naar een huurhuisje om over een paar maanden te gaan wonen. Dit moet in de buurt zijn van: serekunda/brufut/brusubu/senegambia.
Heeft iemand een idee? Ik hoor graag van jullie.

Mvg jordy

Ik heb je bericht eventjes verplaatst van het algemene Reiscafé naar het Gambia Reiscafé. Ik wens je veel succes met je zoektocht!

Thanks Danechka :wink:

En welkom Jordy! Misschien is het handig om even aan te geven voor hoe lang je wilt huren en voor hoeveel personen. Er is genoeg te huur. Misschien via TravelPoort een open ticket regelen. Eerst in een hotel trekken en vanuit Gambia zelf op zoek gaan naar een geschikte accomodatie? Werkt vaak gemakkelijker dan vanuit Nederland :wink:

Groetjes,
Erwin

Via Wereldwijzer app

Dank voor je bericht Erwin.
Ik ben op dit moment in Gambia, en op dit moment aan het zoeken voor een huisje voor 2 personen. Ook wil ik het per direct huren, zodat ik in november gewoon in mijn eigen huis kan terugkeren…

Groet jordy

Aha… duidelijk!

Ik weet zo niet iets voor je helaas. Maar ga eens een dagje op een bedje bij Kasumai liggen in Bijilo en informeer eens bij eigenaren Richard en Ine daar. Zij verhuren zelf ook, maar dat zijn comfortabele kamers en geen huizen. Mogelijk kunnen zij je in contact brengen met iemand die voor je op zoek kan of iets weet?

Groetjes,
Erwin

Via Wereldwijzer app