Ik zoek een baan in Cairo!

:dag:

Ben dringend op zoek naar een baan in Cairo.
Spreek uitstekend Engels en Nederlands,mijn Duits is matig en ben Arabisch aan het leren.
Heb geruime ervaring in de verkoopsector en ben gek op kinderen.
Ga inshallah heel snel met mijn verloofde Amr trouwen en wil dolgraag naar Egypte.
Wie o wie kan me uit de brand helpen?

Groetjes,

Debhora

kijk even bij de nederlandse ambasade in Cairo, ik geloof dat daar nog vacatures zijn :wink:

Ik ben ook met spoed opzoek naar een baan in Caïro of Alexandrië, het liefst Caïro!
Ik praat vloeiend Egyptisch, Nederlands en voldoende Engels.
Heb me detailhandel diploma, en ben nu bezig met de opleiding visagiste.
By the way op de site van de Nederlandse ambassade staan geen vacatures.

Als iemand een adres heeft in Caïro waar ik na toe kan gaan of een nummer hoor ik het graag!

Hallo!

En hier is er nog eentje :wink: die ook een baan zoekt. Woon momenteel sedert januari 2010 in 6th Of October in Egypte. Voor mij is echter Caïro centrum te ver voor een job aangezien ik zelf geen wagen heb en dan altijd de taxi moet nemen.

Ik heb 7 jaar ervaring als secretaresse waarvan 3,5 als directiesecretaresse. moedertaal is nederlands, spreek goed frans en engels en matig duits. Heb ook 2 jaar spaans gevolgd. Ik hou van contacten met mensen en ga ook graag om met kinderen. Ben een dame van 29 jaar en geniet graag van het leven.

Heb diploma graduaat accountancy-fiscaliteit maar verkies een job met contacten.

Voor diegenen die graag eens een babbeltje doen, mijn e-mail adres is:
peeterschovau@gmail.com.

Misschien kunnen we dan samen eens een koffie gaan drinken of zo.

Groetjes en veel succes in de zoektocht aan iedereen!

Nathalie