ik wil emigreren naar cambodja,waar moet ik overal op letten?kan ik er zo naar toe?

ik wil emigreren naar cambodja,waar moet ik overal op letten?kan ik er zo naar toe?

Hoi Ajax,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je plannen hebt om te gaan emigreren naar Cambodja !
Als je voor langere tijd in Cambodja wil blijven, doe je er bij aankomst goed aan een zakenvisum aan te vragen. Een zakenvisum is net als een gewoon toeristenvisum één maand geldig, maar dat kan worden verlengd tot één jaar. Met een toeristenvisum is dat niet mogelijk.
Om in Cambodja te kunnen werken moet je officieel een werkvergunning aanvragen. In werkelijkheid gebeurt dit echter lang niet altijd.
Indien je nog met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op het Cambodja Forum
Succ6 nog met je emigratieplannen ,Ajax!
groet,georgessiam.

kan ik naar 1jaar weer mijn visum verlengen?en kan ik zo bv een kapsalon of bar gaan huren? heb een camb.vriedin,huis kopen of huren? groetjes ajax

Voor een verblijf van 30 dagen of korter, kunt u een visum aanvragen bij aankomst.kost zo’n €25,00 dacht ik?
Het visum voor Cambodja kan je bij aankomst verkrijgen op de luchthaven van Phnom Penh.(Zorg ervoor dat je 2 recente pasfoto’s bij hebt)
Indien u langer dan 30 dagen in Cambodja wenst te verblijven, dan dient u het visum vooraf te regelen bij een consulaat.

Velen van ons dromen ervan om hun vaste baan op te zeggen, te stoppen met de 9-tot-5-sleur, de koffers te pakken en het avontuur op te zoeken.

Warner Bros Nederland zoekt mensen die aan de vooravond staan van een bijzondere emigratie. Wij zoeken verhalen van avonturiers die hun huis en haard in Nederland willen achterlaten om elders een heel ander leven op te bouwen. Mensen die willen wonen en leven op een afgelegen plek, back to basics.

Ben jij in voorbereiding binnenkort te vertrekken? Of ken jij iemand die van plan is om een nieuw bestaan op te bouwen in het buitenland?

Onze redactie komt graag in contact om meer uitleg te geven. Wij zijn te bereiken via emigratie@wbitvp.tv, www.leveninhetwild.nl
of bel naar 020-3463700/ 06-55746370