Ik krijg geen emails meer?

Hallo,

Sinds een tijdje krijg ik geen emails meer als mensen reageren op mijn post en als ik prive berichten heb hebben jullie enig idee waaraan dat kan liggen, voor zo ver ik kan zien staan alle instellingen goed en staat het vinkje directe notificatie aan.

Groeten,

Clint

Spambox al gecontroleerd? :wink:

ja uiteraard :slight_smile:

maar ik krijg niks meer van ww binnen

Maar enig idee Jurjen… ik vind t knap hinderlijk

Groeten,

Ben weer terug (anderhalve week niet thuis geweest).

De fout kan aan twee kanten zitten:

• je emailadres (mailbox vol? spambox was het niet, etc.),
  • forumsoftware.

De forumsoftware kan het ook niet zijn, want zelf ontvang ik wel PB-notificaties en nieuwsbrieven. Controleer of je geen typefout in het emailadres in je profiel hebt zitten en controleer nogmaals je instellingen. Als dat goed zit, moet er iets mis zijn met je emailbox waardoor er geen emails meer binnenkomen.

Groeten,
Jurjen

/edit: je instellingen zien er goed uit. Wellicht toch iets met je hotmailaccount?

heey Jurjen,

Ik heb mn instellingen gecontroleer staat allemaal goed mailbox is niet vol integendeel…

en heb ze altijd gewoon gehad van WW maar nu niks meer

Groetjes

Hoi Clint,

Ik ga het even met je testen. Ik ga je drie e-mails sturen, 1 vanaf mijn persoonlijke e-mail, 1 vanaf de redactie e-mail en nog vanaf een ander adres. Zou je elke e-mail terug willen sturen zodat ik weet of ie is aangekomen?

uiteraard! bedankt voor de actie alvast

mail 1 en 3 heb ik 2 niet?

Dat is vreemd. De tweede mail is verstuurd vanaf het redactie adres, dat ook wordt gebruikt voor de algemene nieuwsbrief en voor notificaties. Ik heb vanaf dat adres ook naar mijn eigen hotmail adres verstuurd, maar die komt wel aan. Voorzover ik weet krijgen we ook geen klachten van andere hotmail adres eigenaars over mailtjes die niet ontvangen worden. Er blijft ook niets op onze server hangen en ik heb geen ‘not delivered’ mailtje ontvangen.

Een mysterie…

Ik zal nog eens verder kijken of ik iets kan vinden.

nu krijg ik ineens reactie dat je op deze post reageerd?

zou je is op een post willen reageren in het sub forum op curacao nieuws van het eiland?

Die reactie is dus het notificatie mailtje? Dat is als het goed is verstuurd vanaf het redactie adres…

Nu wordt het nog vreemder.

ja nu krijg ik hem weer gewoon binnen 2x al ik snap er niks meer van zou je is willen reageren op een post van me en mn een prive sturen kijken of dat ook werkt nu?

groetjes

Je bent nu online…ik weet niet of je dan ueberhaupt wel een notificatie mail ontvangt…? Als je 15 minuten niets meer hebt aangeklikt op WW dan ben je officieel offline. Ik dacht dat er alleen dan een notificatie wordt verstuurd.

Ik neem aan dat je wel standaard je notificatie aan hebt staan in je opties…? (onder het kopje “Standaardmodus voor abonnementen op onderwerpen”)

ja staat allemaal goed

maar krijg nu meteen mail als je steeds in deze post reageerd

een kreeg dat ook altijd met prive en op al mn post

dus het lijkt weer te werken nu?

dus als je me een prive stuurt en ff ergens in curacao reageerd weet ik het zeker

Ik heb gereageerd in je topic over trouwen op Curaçao. Melding ontvangen?

Ja alles werkt weer dank je wel

Groetjes

Geweldig! Weer een mysterie opgelost! :wink: