Ik ben ook op zoek naar werk in Indonesië, waar ik 7 jaar gewoond heb (Java).

Ik ben een man (Indisch) 54 jaar en heb in Jepara 7 jaar lang in de meubelindustrie gewerkt, als manager en een half jaar op Papua als Technisch adviseur.

Met mijn MTS WTB achtergrond en mijn jaren lange ervaring als werkvoorbereider/projectsecretaris kan ik
projecten/werkzaamheden/mensen goed structureren, overzien en met alle betrokken partijen goed samenwerken om tot het afgesproken resultaat te komen.
Ik heb een brede ervaring opgedaan in technisch administratief werk, wat duidelijk is terug te vinden in mijn CV.

Tevens laat mijn CV duidelijk zien dat Ik een brede ervaring heb opgedaan in de techniek, zowel in Nederland als in Indonesië.

Als Technisch adviseur in Indonesië (Papua) had ik veel te maken met het aansturen van monteurs en zelf prioriteiten stellen.
Ik sta bekend als iemand, die ook onder grote druk de rust bewaart en in afstemming de resultaten realiseert communicatief sterk.

Daarnaast heb ik een goed cijfermatige inzicht, waardoor ik gemakkelijk calculatiegegevens kan toetsen.
Ook heb ik een brede ervaring met automatiseringssystemen en nieuwe software maak ik mij meestal snel eigen. Indien nodig is het volgen van cursussen geen probleem.

Door de jaren heen heb ik veel gebruik mogen maken van mijn kennis van het Engels, tevens ben ik druk doende om Indonesisch goed eigen te maken.

Graag zou ik mijn CV en mijn achtergrond verder met u bespreken tijdens een persoonlijke ontmoeting.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Vriendelijke groet,
Albert