Ik ben Ellen ;-)

:dag: Hoi allemaal,
Ik heb me net aangemeld hier, dus weet nog niet veel over dit forum, maar dat zal vast wel komen.
In het kort: Ik ben een geboren “Hollander”, maar echt thuis voelen, doe ik me hier niet! Al lang aan het denken en proberen om Nederland te verlaten, maar de tijd was er nog niet helemaal rijp voor. Nu ben ik er klaar voor. Het liefst zou ik emigreren naar Jamaica, maar begrijp dat dat niet zo 1,2,3 gaat. Dus ik ben me aan het oriënteren naar de mogelijkheden. Gisteren naar de emigratiebeurs geweest in Houten, maar daar was helaas niets wat betreft Jamaica. Al heb ik er zeker wat van opgestoken!
Ik heb geen diploma’s en ben 52 jaar. Wel verschillende werkervaringen o.a. in de horeca, conciërge op een basisschool, ik heb 2 jaar de opleiding apothekersassistente gevolgd, ik weet veel over dierenverzorging, natuur, ik ben backing vocal en nog veeeel meer…
Ik kan (bijna) per direct weg hier, betekend wel dat ik hier alles moet achterlaten, want ik leef momenteel van een bijstands uitkering. Ik zoek een baan, of een werkplek tegen kost en inwoning.
Iemand tips???

Hoi Ellen, welkom op Wereldwijzer! Om je een beetje opweg te helpen verwijs ik je graag door naar ons Jamaica~ of het Wonen en Werken forum.

Oh toppie!!! Dank je wel!

Graag gedaan.

De rest is verplaatst naar het Jamaica forum.