Huurwoning in Kusadasi gezocht

Hoi Mijn is Sylvia

Ik willen weten waar ik een appartement of en huisje kan huren, vlak bij long beach en weet ook hoe duur het is mijn vriend woont daar maar wij mogen niet samen in het huis waar hij verblijft dus wil ik wel wat dicht bij huren. Wie weet raad Bedankt alvast moet wel in kusadasi zijn. Dus alle info is welkom. Groetjes Sylvia

Ik heb je verzoek verplaatst naar wonen en werken in Turkije!
Hier zitten meer mensen die je kunnen helpen.

Hopelijk vind je een leuke plek daar
Groet
Beppie1

1 like

Hallo,
Als je iets te huur zoekt in Kusadasi mail eens naar mijn nederlandse vriendin Ilona met de groeten van Franka ( Françoise )ze heeft veel keuze woningen in de verhuur van buitenlanders die hier een eigendom kochten. Ik stuur al mijn klanten naar haar door .
tel 0090 5058708217
mailadres :info@egellifeservices.net

Groetjes uit Kusadasi,
Franka

1 like

Hoi Beppie

Heel erg bedankt ik hoop op reactie’s misschien tot ziens.
Gr. Sylvia

Hoi
Ik probeer naar dit email een berichtje te sturen maar krijg het terug zou je na kunnen kijken of dit email adres klopt.

Alvast bedankt
Sylvia

Goedemorgen

Ik had gereageerd op het email adres maar ik krijg het berichtje steeds terug ??
Hebben jullie nog een ander email adres.

Groetjes Sylvia

Beste Sylvia,

Wat zoek je precies en voor welke prijs?

Met vriendelijke groet,

Fam. Koppens

hallo
Ik weet wel wat gemeubelde huisjes ,en heel dicht bij long beach maar hangt van de prijs af die je in gedachte hebt,is wel gemeubeld he
groetjes

je kan in kusa heel gemakkelijk bij de mensen thuis een kamer huren tegen voordelige prijzen.
bovendien zullen de mensen je daar heel graag aan adresjes helpen.
of probeer eens via ebooking.com
succes

ja inderdaad dat kan maar…is niet evident als buitenlandse
en dan nog je vriendje willen zien???denk het niet

Wat zijn voor huisjes of appartementen kunnen we er met zijn tweeen in ?? Ik weet niet wat een redelijke prijs is voor twee weken ik heb dit nog nooit gedaan vandaar??
Gr. Sylvia

owww SORRY HETGEEN IK WEET IS VOOR LANGERE PERIODE NIET ENKEL VOOR 2 WEKEN