Hulp gezocht tbv chambres & tables d'hôtes

Door ziekte van mijzelf zijn we met spoed op zoek naar iemand die ons kan helpen met alle voorkomende werkzaamheden om onze chambres & table d’hôtes draaiende te houden en onze gasten zodoende een fijn verblijf te garanderen.
Frans spreken is een pré maar geen moeten.
Je had gister al kunnen beginnen en als je tot het einde seizoen kan blijven zou het geweldig zijn.
Ben je geïnteresseerd dan mag je natuurlijk altijd bellen.
Ook koop gegadigden (of pachters) mogen reageren.
Kijk maar op www.chambresammonite.com om je te oriênteren.

Beste HAns, mijn frans is niet super maar kan wel engels en spaans. Ik heb ervaring opgedaan in bed en breakfast hotel met alle voorkomende werkzaamheden van ontbijt, diner tot administratie, behalve kamers (niet mijn ding) maar verder ben ik erg enthausiast over de site en ik kan dit seizoen. ik hoor graag van je en sterkte met je gezondheid.:zon02:

Heel erg bedankt voor je aanbod, maar we zijn reeds van een hulp die ons goed bevalt. Ik heb al eerder geprobeerd dit bericht te verwijderen maar dat is, door onkunde van mijn kant (?) dus nog niet gelukt. Nogmaals bedankt, vriendelijke groeten, hans

Op de één of andere manier lukt het mij niet (onkunde mijn kant) om het bericht; "Hulp gezocht in… " te verwijderen. Op dit bericht hoeft niet meer gereageerd te worden daar wij reeds voorzien van een hulp die ons goed bevalt. Vriendelijke groeten, Hans