Hierbij een oproep aan alle mensen die in Japan zijn geweest en het leuk vinden om bijvoorbeeld over hun favoriete plek(ken) iets te schrijven. Voor dit reisinformatiegedeelte lijkt het me leuk als verschillende mensen iets bijdragen om zoveel mogelijk nuttige informatie te verzamelen. Momenteel bestaat dit forum enkel uit bijeengeraapte berichtjes uit het voormalige forum, en deze zijn voor de rest verre van compleet.
Als je wat wil schrijven, houdt er dan rekening mee dat je waarschijnlijk schrijft voor mensen die nog niet op die plek zijn geweest. Wees dus zo volledige mogelijk en probeer ook aan te geven waar mensen bijvoorbeeld kunnen slapen, hoe ze op die plek kunnen komen vanuit een naburige grotere stad, en wat er precies op die plek te doen is. Als je iets wil schrijven over een hele stad, houdt er dan rekening mee dat andere mensen jouw informatie ook kunnen aanvullen. Als je foto’s hebt om toe te voegen, doe dat dan, maar gelieve enkel foto’s te gebruiken die je zelf hebt gemaakt of waarvan je weet dat het goedgekeurd is dat je die foto’s opneemt. Probeer de foto’s niet te groot te maken; het gaat vooral om de tekst. Maar een foto hier en daar kan het artikel wel iets prettiger maken om te lezen en natuurlijk informatiever maken; een foto zegt immers meer dan duizend woorden!
Voel je vrij om nieuwe topics aan te maken. Het kan zijn dat je iets wil schrijven over een plek waar al een topic over is. Aangezien deze topics bestaan uit samengeraapte berichtjes, wil ik deze topics vervangen voor topics met hoger informatief gehalte. Plaats in dit geval hier je verzoek een topic te laten verplaatsen/verwijderen.
Als je onzeker bent over je schrijfsel of over de opzet, voel vrij om hier te posten wat je nu al hebt, zodat anderen er commentaar op kunnen leveren en eventueel nog dingen kunnen toevoegen.
Aangezien er vrij veel actieve leden zijn die al meerdere keren in Japan zijn geweest vertrouw ik er op dat dit forum binnenkort bol van de nuttige informatie staat!
Alvast bedankt! :chin: