Huisvesting Nieuw-Nickerie

Mijn vriend en ik willen graag halverwege 2008 voor een jaar naar Suriname om te werken en stage te lopen. Wij zijn daarvoor op zoek naar een huis (appartement, vakantiewoning, kamer. o.i.d.) in de buurt van Nieuw-Nickerie. Wie kan ons verder helpen? Er is op internet niet erg veel te vinden…

Hoi Lena,

Heb je inmiddels al iets gevonden!?

Beste Lena,

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waarom jullie naar nieuw nickerie gaan?

Groetjes
Esther Lijkwan

Huisvesting in Nickerie zou je kunnen regelen via [EMAIL=“stagehulpsuriname@yahoo.com”]stagehulpsuriname@yahoo.com.

Momenteel zitten er ook stagiaires in Nickerie, het is wel heel erg rustig, weinig vertier in het nachtelijk leven, als je van de rust wil genieten dan is Nickerie de plaats , het is als een dorp, iedereen is vriendelijk, je proeft het echt surinaams leven beter dan in Paramaribo.

Als jullie echte feestbeesten zijn dan is Paramaribo super met veel terrasjes,discotheken,tripjes naar het binnenland etc

Wat 100% waar is ,is dat het leven in Nickerie goedkoper is !!!
Plaatsen waar jullie zeker moeten gaan is :Apoera,Blanche Marie,Bigi Pan, Oversteek naar Guyana, zeedijk (de zonsondergang ) is tof.

Er is trouwens een goede busverbinding met Paramaribo en Nickerie, een rit kost 4,50 euro en duurt ongeveer 3,5 tot 4 uren lang (maandag - zondag).
Nickerie heeft zeker ook zijn charme!!!

Veel succes

Vermoz

Hallo Esther,
ja hoor dat mag je wel vragen. Mijn vriend gaat in Nieuw-Nickerie stage lopen en ik wil daar graag gaan werken (evt. vrijwilligerswerk). Waarom wil je dat weten? (als ik jou een brutale vraag terug mag stellen :wink: )
Groetjes!

Vermoz, bedankt voor je info. Dat het een rustige plek is is ons al verteld. Geen probleem, dan zit je tenminste niet tussen 100-en nederlandse stagaires (daarvoor ga je niet naar het buitenland), daar zijn we niet naar op zoek.

Beste Lena,

Leuk dat je met je vriend meegaat.
Ik vroeg het inderdaad omdat ik het zelf heel rustig vindt.
Maar als je daarvoor komt, is dat juist erg leuk.
Veel plezier.:thumbsup:

Groetjes
Esther Lijkwan

Hallo Lena,
Ik verhuur een 2-persoonskamer ietsje buiten Nieuw Nickerie.
Voor meer info en foto’s kunt u mij kontakten, ik denk dat u me wel via deze site kan mailen, lukt het niet dan laat ik me mailadres de volgende keer wel achter
Vriendelijke groet,
Hemradj

http://app.rasonic.org/index.htm

misschien wat voor jou ??

Hoi Lena,

Wij hebben een aantal kamers in een groot huis te huur in Nw Nickerie, op steenworp afstand van het ziekenhuis.
Alleen de huiseigenaresse is er 5 van de 7 dagen woonachtig, de andere 2 dagen per week zit ze in Paramaribo of is ze voor zeker 3 maanden in Nederland.
Laat me weten of het jullie leuk lijkt.

Het is moeilijk te beginnen aan de optie van Tony, liever een eigen klein hokje met je vriend waar je volop je privacy hebt !

Wat ik te bieden heb is een benedenwoning.
Eén 2-persoonskamer dat via een deur uitkomt op een balkon, waar je dus lekker een frisse wind kunt happen. Vooral heel vroeg smorgens is de zonsopkomst heel mooi, en s’avonds kijkt u aan tegen een door sterren versierde hemel.
De kamer is voorzien van een 2-persoonsbed, tv met dvd speler, klerenkast met zowel ruimte om uw kleren op te hangen (hangers aanwezig) alsook lades om andere spullen op te bergen.
Verder komt u via een ander deur in de keuken. Een tafel voor 2, koelkast, microwave, kookplaat, ricekooker, waterkoker, keukengerei aanwezig.
Standaard heb ik een koffiehoekje, dus zowel voor kort-als langverblijf heeft men anytime de beschikking over thee/koffie/cacao.
En niet te vergeten bad/toilet.
De keuken heeft een deur dat uitkomt in een ruimte waar er een hangmat is zodat u in alle rust ook daarvan kunt genieten.
In de bovenwoning woon ik alleen. Ik werk dagelijks van 7 tot 3 uur.
Er is voldoende parkeergelegenheid, overdekt en veilig.
Voor vragen kunt u mij te allen tijde benaderen.
groetjes,
Hemradj

Allemaal bedankt voor jullie reacties. We hebben nog geen woonruimte gevonden dus misschien komt het nog van pas. Ik zal alles even goed bekijken en overleggen met mijn vriend. Misschien gaat er nog een 3e persoon mee, dus hebben we wat meer ruimte nodig. Ik zal wel mailen als ik meer info nodig heb. Bedankt!

Voor minimaal 6 maanden verblijf:
Bovenwoning met 2 slaapkamers
Masterroom voorzien van een 2-persoonsbed, klerenkast, kaptafel, televisie en airco
Tweede kamer voorzien van een 2-persoonsbed en televisie>
Woonkamer en keuken naar behoren gemeubileerd en eigen bad/toilet.

Sounds nice! Misschien kun je wat foto’s sturen. En natuurlijk ben ik heel benieuwd naar huurprijzen…

Hey!

Ik ga in februari ook misschien stage lopen in Nickerie en ben ook op zoek naar een plekje voor mezelf. Omdat ik alleen ben, ben ik wel erg benieuwd naar de huurprijzen?

GRoetjes,

Devika

hallo devika,

bij ons in nieuw nickerie zou je 175, per maand betalen
all inn met internet verb. voor een kamer met airco 200,
google naar “appartementen nickerie ishwardat-inn.”
(hollandse luxe in tropisch suriname)
groetjes ashok en sjoukje
uit rotterdam