Huis te huur in Los Angeles

** B) Hallo ik verhuur mijn huis in los angeles, in de periode juli t/m augustus 2003. Wie wil? Ik vraag per maand 800 Euro. Het huis is voorzien van alle gemakken inclusief een grote tuin. In het centrum, vlakbij Hollywood and the walk of fame. vlakbij santa monica beach.

d.meyer13@chello.nl
06-41811870

Hai!!
Ben wel geintereseerd in de woonruimte maar dan in New York!
Heb jij toevallig een (email)adres of telefoonnummer, want ik zou min. 3 maanden willen wonen en werken in New York.
Alvast bedankt!

Originally posted by Gast: danielle@02-07-2003, 13:38:01
**** B) Hallo ik verhuur mijn huis in los angeles, in de periode juli t/m augustus 2003. Wie wil? Ik vraag per maand 800 Euro. Het huis is voorzien van alle gemakken inclusief een grote tuin. In het centrum, vlakbij Hollywood and the walk of fame. vlakbij santa monica beach.

d.meyer13@chello.nl
06-41811870**

Is er een mogelijkheid om dit voor volgend jaar te boeken ?
Alvast sterke interesse !
Graag meer info via : paulsegers@hotmail.com
Met dank !

verhuur je je huis in Los angeles ook op andere tijdstippen? of verhuur je eventueel kamer/ of plaatsje in de tuin voor een tentje?

greets Fritz

fritz.gallein@pandora.be
MSN … blueskyjunk@hotmail.com

Hallo, ik ben ook benieuwd of je die huis ook dit jaar verhuurt in de zomer? Want dan ben ik cker wel geinteresseerd!!!

Groetjes Anne

tel. 0645738346
email: annesalsa60@hotmail.com

hey danielle!!!

ik ben op zoek naar een huis,kamer of een tuin voor mijn tentje in LA!
ik kan echt niks vinden want hotels zijn daar echt niet te betalen!
ik en een vriendin willen volgend jaar de gehele maand april naar LA maar we kunnen niks vinden!
zou jij een kamer of je tuin willen verhuren aan ons die gehele maand?
en als je dat niet wilt zou je ons dan tips kunnen geven? of weet je ook iets anders te huur?
alles is welkom!!! je kan me emailen eef_vw_@hotmail.com
alvast bedankt!!!

xxxxxxx
eef

Hallo Danielle,

Ik vroeg me af of je je huis in LA nog steeds verhuurd? En kan het alleen in de periode die je opgaf of is het ook daar buiten mogelijk? Ik ben van plan om in okt/nov voor een maandje naar LA te gaan,ben dus alvast geinteresseerd!
Je kunt me mailen [EMAIL=“dylanah@hotmail.com”]dylanah@hotmail.com
Alvast bedankt!

Mvg,
Dylanah

Hallo Dylanah,

Mocht Danielle niet reageren.

Wij gaan in Mei verhuizen naar ons nieuwe huis, en hebben ook een 1 bedroom guest house op onze property, met open keuken, 1 slaapkamer, zitkamer, en eetkamer. Alles is nieuw and upgraded.

Email me als je intereseert bent en niet aan LA gebonden bent. Wij wonen in Orange County, Anaheim (2 min. van Disneyland) en 45 min. van downtown LA.

Vr. Gr.

:vak02:Peggy

.

Hallo Peggy

Ik zag hier net je bericht op wereldwijzer en ik vond het heel interessant. Een vriendin en ik zouden graag voor een maandje naar Amerika gaan, aangezien de tickets redelijk goedkoop zijn dit jaar. Jammer genoeg zijn de hotels heel duur, vandaar dit mailtje.
Ik had graag wat meer informatie gehad. Zoals welke periode, hoeveel jullie vragen enz…

Groetjes
Delphine

Origineel gepost door ogil1540 http://stijl.wereldwijzer.nl/images/buttons//viewpost.gif
*Hallo Dylanah,

Mocht Danielle niet reageren.

Wij gaan in Mei verhuizen naar ons nieuwe huis, en hebben ook een 1 bedroom guest house op onze property, met open keuken, 1 slaapkamer, zitkamer, en eetkamer. Alles is nieuw and upgraded.

Email me als je intereseert bent en niet aan LA gebonden bent. Wij wonen in Orange County, Anaheim (2 min. van Disneyland) en 45 min. van downtown LA.

Vr. Gr.

:vak02:Peggy*

Hallo Peggy,*

Ik zou heel graag op je aanbod in willen gaan. Ik, mijn man en onze kinderen willen gaan emigreren naar de VS maar voordat we daar mee gaan beginnen willen we een beetje gaan rondkijken in California! En jij hebt een toplocatie!!! Wil je graag zo spoedig mogelijk mailen naar mij [EMAIL=“kelly0__@hotmail.com”]kelly0__@hotmail.com of jou mail op deze website zetten.

Groetjes kelly van overveld

Beste Danielle,

Een vreemde mail wellicht, gezien het feit dat jouw posting al geplaatst is in 2003!
Desondanks vroeg ik me af of je nog steeds in LA woont en of je nog wel eens je huis onderverhuurt aan Nederlanders gedurende een bepaalde periode?
Zoniet, ken je wellicht andere mensen aldaar die hun huis of appartement wel eens beschikbaar stellen aan tijdelijke onderhuurders? Mijn vriend en ik willen graag een periode in LA verblijven. Tickets zijn nog niet geboekt en wij zijn bovendien redelijk flexibel in de periode van aankomst en vertrek. Dat kan nu deze zomer zijn, maar dat zou bijvoorbeeld ook ergens in de loop van 2010 kunnen zijn. Het is maar hoe het loopt.
Ik hoop het van je te horen.

Alvast mijn hartelijke dank voor je aandacht!

Met vriendelijke groet,

Aliane

Hallo Danielle en de rest.

Zag je berichtje nu pas staan, verhuur je je huis nog steeds voor een bepaalde periode?
Of verhuur je ook kamers? (daar ben ik eigelijk naar op zoek)
ben van plan om volgend jaar voor 2 a 3 maanden naar L.A. te gaan,
Hoop dat je me een beetje kan helpen.
Je mag me mailen op [EMAIL=“i.fernandez@chello.nl”]i.fernandez@chello.nl

Grtz Isa.

Danielle is geen lid meer, dus kan niet meer reageren (doe een poging op haar emailadres/telefoonnummer). Probeer contact te zoeken met Peggy, zij kan wellicht iets voor je betekenen.

Voor de rest: slotje…