Huis(genoten) gezocht in de buurt van Zorg&Hoop

Hallo!

Ik ben nu bijna een maand in Suriname en ben op zoek naar een huis in de buurt Zorg & Hoop met andere studenten/stagiaires/werkenden. Momenteel huur ik een kamer in een huis, maar vanaf half juni zal ik nog de enige zijn die daar woont. Mocht je geïnteresseerd zijn om hier een kamer te huren, laat me dan aub wat weten! Dat zou ook een optie zijn. Ik zou gewoon niet graag alleen in een huis zitten, maar liever met anderen vanwege gezelligheid!

Groetjes,
Nan

Hey Nan,

heb jij toevallig mijn topic gezien?

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=113318

Als het je wat lijkt, moet je maar een keer langs komen om te kijken.

Grtz,
Jeroen

HOI! Bedankt voor je berichtje, had het inderdaad al gezien, maar is niet in de buurt helaas… veel succes nog!!Groetjes

Hoi Nan87,

Ik kom per September richting Suriname, mocht je dan nog een huisgenoot zoeken. Het is wellicht wat laat… Maar ik ben nog opzoek naar een kamer

Hoi Briennepien!

Dan ben ik helaas al weg. Mocht je nog op zoek zijn naar een woning, kan ik je de gegevens van de huisbazin wel sturen. Groetjes en tegen die tijd alvast een fijne periode in Suriname!

Hoi nan87,

tot wanneer blijf je in suriname? waar verblijf je nu?
ik ga waarschijnlijk van 28 juli t/m 14 sept naar suriname.
ik zoek nog een huisvesting, maar weet nog niet in welke wijk ik precies wil.

groetjes

Hoi Nancy Valentijn,

Dan ben ik alweer weg van Suriname. Ik verblijf aan de Franchepanestraat tussen de Brokopondolaan en Zonnebloemstraat. Het is in de buurt Zorg en Hoop. 185 euro per maand incl. internet. Als je wilt, geef ik je de contactgegevens van de huisbazin, ze is nu in NL.

Groetjes Nan

Ik reageer wat erg laat! Maar kan ik de gegevens van dit huis nog ergens krijgen? Dit lijkt me een fijne locatie!

heey, ik had een vraag ik wil na mijn school (over 2 jaar) naar suriname voor een paar maanden.
Ik ben dan 22 en wil dan even gaan genieten van het leven voor ik aan het leven van werken begin.
Ik wil een werkvakantie doen dus werken maar toch genieten.
Heb jij mischien tips voor me met wat ik allemaal moet regelen en waar ik heen zou kunnen gaan in suriname en hoe ik aan een apperatementje of huisje kan komen?

Groetjes marit

Het is mogelijk om een werkvakantie, stuur ons een pm met de periode.

Beste Nan87,

Bekijk ook www.kamers.sr voor uitgebreide info over een kamer.
Eventueel kan je ons ook bezoeken op facebook
www.facebook.com/pages/Studenten-Woning/160009334027593

Ik hoor graag van je.

Vriendelijke groet,
Jerrol