Huis (Bali, Noord-Sanur) te huur aangeboden

Medio Oktober hebben wij de aankoop afgerond van een mooie villa / eensgezinswoning die gelegen is in het gebied Noord-Sanur / Kertalanggu, in een rustige (geen doorgaand verkeer) lokale woonwijk.

Deze naast de rijstvelden en de (snelstromende) rivier Singapadu gelegen villa ( bouwjaar 2004 / met 200m2 bewoonbare vloeroppervlakte) beschikt over 4 slaapkamers, 3 badkamers / wc’s, ruime living en foyer, ruime / open keuken, open eetkamer, een inpandige garage, tuin van ca. 200 m2 en zwembad van 9 x 3 x 1,5 meter (LxBxD). Een slaap- en badkamer is in gebruik door de (eventueel) inwonende huishoudelijke hulp(en).

De woning is zeer strategisch gelegen t.o.v. onder meer

Deze villa / woning zal door ons “basic” worden ingericht voor bewoning anders dan voor kortdurend vakantie-gebruik en tegen een normale korte termijn huurprijs aangeboden worden, met een minimale verblijfs / contract duur van 2 maanden, in tijdig overleg steeds te verlengen met minimaal 1 maand.

Fotos van dit object zijn te bekijken op
http://www.flipkey.com/sanur-villa-rentals/p325926/

De op FlipKey genoemde huurprijs geldt niet voor de gebruikers van dit forum.

Mocht u interesse hebben in bovengenoemde woning, neemt u dan even via de mailbox contact met mij op, liever niet in het “openbaar” op dit forum.

Hi,

Ik heb interesse in het huis die hieronder beschreven is.
Wat is de huursom en kan ik meer fotos van het huis krijgen.
Ik zou graag wat meer gedetaileerder fotos willen zien als het kan.

Mijn gezin woont op dit moment in het zuiden van Frankrijk en wij gaan volgend jaar verhuizen naar Indonesia. Wij weten nog niet precies waar we ons zullen verstigen en Bali is een optie.

Met vriendelijke groeten
Sylvie Wilson

mijn email is: [EMAIL=“martin@indiashop.be”][mailadressen kunnen uitgewisseld worden door een privé-bericht]

Gelieve gebruik te maken van deze link Bali Villa Biaung’s albums | Flickr voor het bekijken van actuelere fotos van het object.

Van 3 tot 18 Juni 2012 is de hierboven vermelde woning reeds verhuurd.

Van 23 Juni tot 07 Juli 2012 is deze woning reeds verhuurd.

Van 11 Juli tot 21 Juli 2012 is deze woning reeds verhuurd.