Hotels boeken met Agoda

Heeft iemand van jullie ervaring met het boeken van hotels via www.agoda.com ? Is deze site betrouwbaar, net zoals booking.com?

groetjes, nadja

Ik heb er geen ervaring mee; wilde het bijna doen, maar kwam er toen achter, dat het nagenoeg dezelfde prijzen hanteert als www.sawadee.com, en met die organisatie heb ik tot nu toe goede ervaringen. bevestiging en vouchers worden binnen 1 a 2 dagen overhandigd.

Hee Joe,

Ga je binnenkort alweer naar Thailand ??

Ik heb hotels e.d. vanwege mijn werk nog nooit via internet geboekt. Maar denk dat ik het dit jaar voor het eerst ga doen. Ben je toevallig ook bekend met www.asiarooms.com ?

Website ziet er wel oke uit…misschien heb jij er wel eens geboekt ?

Asiarooms heeft ook een goede reputatie.

Heb zelf goed ervaringen met Sawadee, maar boek (natuurlijk) via r24, wat ook sawadee is maar dan via mijn eigen website: http://www.r24.org/phuket-scuba.com/phuket

Hi Dave,

héééééél druk; ik moet voordat ik voet op Thaise bodem mag zetten (maandag 9 juli) nog heel wat werk verzetten, vandaar dit late antwoord. Ik heb geen ervaring met asiarooms (wel eens naar gekeken) en hoor heel goede geluiden uit de naaste omgeving. Heb net een nepboeking gemaakt op de betrokken site en zag dat je voor bijvoorbeeld het Royal Benja goedkoper uit was in vergelijk met sawadee (incidenteel? weet het niet zeker). Ik voeg de site aan mijn favo’s toe, opdat ik een vergelijk kan maken voor volgende trips naar Thailand.
Bedankt dat je me nog even opmerkzaam hebt gemaakt.

Hoi Joe,

Wat een vervelend vooruitzicht dat je maandag alweer voet op Thaise bodem zet !! :vak02:
Geniet ervan en neem wat :zon02: voor ons mee terug, want met dat zomerweer hier in NL is het natuurlijk echt drama…

Wat Asiarooms.com betreft, ga ik binnenkort wel ff kijken. Als ik wat via hen heb geboekt zal ik laten weten of het aan te raden is.
Sawadee.com zal ik ook gaan bekijken…