Hotels boeken met Agoda

Heeft iemand van jullie ervaring met het boeken van hotels via www.agoda.com ? Is deze site betrouwbaar, net zoals booking.com?

groetjes, nadja

Ik heb er geen ervaring mee; wilde het bijna doen, maar kwam er toen achter, dat het nagenoeg dezelfde prijzen hanteert als www.sawadee.com, en met die organisatie heb ik tot nu toe goede ervaringen. bevestiging en vouchers worden binnen 1 a 2 dagen overhandigd.

Hee Joe,

Ga je binnenkort alweer naar Thailand ??

Ik heb hotels e.d. vanwege mijn werk nog nooit via internet geboekt. Maar denk dat ik het dit jaar voor het eerst ga doen. Ben je toevallig ook bekend met www.asiarooms.com ?

Website ziet er wel oke uit…misschien heb jij er wel eens geboekt ?

Asiarooms heeft ook een goede reputatie.

Heb zelf goed ervaringen met Sawadee, maar boek (natuurlijk) via r24, wat ook sawadee is maar dan via mijn eigen website: http://www.r24.org/phuket-scuba.com/phuket

Hi Dave,

héééééél druk; ik moet voordat ik voet op Thaise bodem mag zetten (maandag 9 juli) nog heel wat werk verzetten, vandaar dit late antwoord. Ik heb geen ervaring met asiarooms (wel eens naar gekeken) en hoor heel goede geluiden uit de naaste omgeving. Heb net een nepboeking gemaakt op de betrokken site en zag dat je voor bijvoorbeeld het Royal Benja goedkoper uit was in vergelijk met sawadee (incidenteel? weet het niet zeker). Ik voeg de site aan mijn favo’s toe, opdat ik een vergelijk kan maken voor volgende trips naar Thailand.
Bedankt dat je me nog even opmerkzaam hebt gemaakt.

Hoi Joe,

Wat een vervelend vooruitzicht dat je maandag alweer voet op Thaise bodem zet !! :vak02:
Geniet ervan en neem wat :zon02: voor ons mee terug, want met dat zomerweer hier in NL is het natuurlijk echt drama…

Wat Asiarooms.com betreft, ga ik binnenkort wel ff kijken. Als ik wat via hen heb geboekt zal ik laten weten of het aan te raden is.
Sawadee.com zal ik ook gaan bekijken…

Maar jullie slapen zelf ook altijd in het Royal Benja Hotel of heb je deze zomaar als voorbeeld genomen ?

Sterkte met de drukte komende dagen en geniet weer van Thailand !!

Hi Dave,

Het Royal Benja is jouw Hotel; dus ik dacht laat ik snel maar eens een vergelijk maken, opdat je keuze vergemakkelijkt zou worden. Ik zelf verblijf meestal één soi terug (Soi 3 Nana Nua) in het Zenith Sukhumvit. Dit jaar probeer ik wat in de buurt van de Chao Praya, te weten het Bossotel Inn… en hé met de BTS zit je zo weer op de Sukhumvit, toch? Wat betreft de zon; die zal ik als het goed is genoeg krijgen en over een (dikke) plaatselijke regenbui hoef ik me ook geen zorgen te maken. Probeer nog wat zon mee te nemen om na te zomeren in NL … en heb ik het, dan heb jij het ook, niet waar Haarlemmer?

Misschien, dat ik nog contact opneem vanuit Thailand, om wat mededelingen te doen.

@ Nadja: Sorry dat het onderwerp “Agoda” in z’n geheel veranderd is naar “Sawadee / Asiarooms”

Groet,
Joe

volgens mij is het eerder een joe & dave conversatie geworden… jullie kunnen elkaar toch prive berichten sturen mochten jullie elkaar wat willen vertellen…? sorry als ik zeur, maar vind het best irritant.

groetjes, Nadja

Nadja, onze excuses, wij zullen onze conversatie ergens anders voortzetten.
Met Agoda heb ik zelf dus geen ervaring; heb er zelfs nog nooit van gehoord. Mocht je via hen hotels boeken, dan ben ik erg benieuwd naar je ervaringen hiermee.

Groet,

Dave

maakt niet uit hoor mannen… :wink: heb t jullie vergeven… :stuck_out_tongue:

ik denk dat we via agoda gaan boeken, ze hebben ook een geinig spaarsysteem waarmee je kortingen op volgende boekingen kan krijgen. Ik heb de prijzen van de hotels die wij uitgezocht hebben ook eens met sawadee vergeleken, maar tot nu toe is agoda t goedkoopst. Ik hou jullie op de hoogte…