Hallo allemaal,
Is er iemand die hotel Sunscape Casa del Mar in Bayahibe kent of is er iemand geweest?
Ik heb gehoord dat er bouwwerkzaamheden zijn geweest maar of die er nog zijn is me niet duidelijk.weet iemand me daar iets over te vertellen.(wij gaan er ,misschien in december naar toe)
Ook heb ik gehoord dat je nogal lang in de bus moet zitten om vanaf het vliegveld bij het hotel te komen.
We wilde eerst naar Punta Cana gaan en hadden daar een mooi hotel gezien maar ik heb gelezen dat je in de zee bij Sunscape Casa Del Mar recht voor de deur meteen goed kan snorkelen en dat de zee daar rustiger is.
Alle informatie en tips zijn welkom!!
Alvast bedankt ! groetjes Fransje W.
Hallo Fransje
Wij zijn in december 2004 (met de Kerst) geweest. In een woord een top vakantie gehad. Je kunt heel mooi snorkelen vanaf het strand. Een grote variateit aan vissen.
Vanaf de luchthaven is het ongeveer 1 uur en 15 min. rijden naar het hotel.
Je rijdt over goede wegen en dwars door de plaats Hique heen. Leuk om te zien. Voor je het weet ben je bij het hotel.
Met de Kerst doen ze erg veel.
Over de verbouwing kunnen wij je niets melden.
Animatie is erg goed. En niet te vergeten het eten. Het was af.
Afgelopen jaar naar Iberostar Playa Dorada geweest. Was ook goed.
Maar de sfeer en het snorkelen inCasa del Mar vonden wij stukken beter.
Maar ja dat is voor iedereen persoonlijk voor wat betreft de sfeer.
Snorkelen is echt top in Casa del Mar en ga ook eens mee met de boot om te snorkelen.
Groetjes Anja en Ab
Hallo Anja en Ab,
Bedankt voor jullie reactie!
Inmiddels zijn wij ook aangemeld bij het forum van het hotel en zo via andere mensen ook weer veel te weten gekomen over het hotel en veel fotos gezien. We hebben geboekt en gaan 11 december voor 12 dagen,lekker genieten!! Die verbouwing is rond die tijd klaar als wij er komen ik ben in contact met het hotel en die houden ons op de hoogte en via een Americaanse vrouw hebben we fotos gezien van de bouwwerkzaamheden(zij heeft een rondleiding gehad op de bouwplaats in augustus)Ik moet zeggen word mooi hoor er komt een nieuw gebouw met kamers bij een nieuw restaurant en ook een nieuw zwembad erbij.Inmiddels is ook het spacentrum klaar ook erg mooi ik weet niet of dat er toen ook al was toen jullie er waren.
We kunnen bijna niet wachten tot december
groetjes Fransje en Matty