Kan er soms iemand die al in het Hotel Louis Creta Princess geweest is, vertellen of dit meegevallen is enzo?
En wat zijn echte aanraders om te doen op Kreta?
Bedankt voor de hulp.
x
Kan er soms iemand die al in het Hotel Louis Creta Princess geweest is, vertellen of dit meegevallen is enzo?
En wat zijn echte aanraders om te doen op Kreta?
Bedankt voor de hulp.
x
Hallo,
Wij gaan binnenkort ook naar Louis Creta Princess op vakantie.
Ik heb ook nog van niemand persoonlijk iets over dit hotel vernomen. Maar op een engelse site over reisverhalen heb ik wel 3 commentaren gelezen. Het was een goed hotel met zeer goede animatie, goed eten en een goed zwembad. Het enige minpunt dat hierin stond was dat de kamers wel zeer klein waren.
Ik hoop dat er iemand anders nog verdere informatie over dit hotel kan geven.
Groetjes,
Oktober 2001 hebben we een in Louis Creta gelogeerd. Is wat grootschalig (vinden wij) en wat ver van een dorpje. Maar verder perfect!! Zeer vriendelijk personeel. Onze vlucht vertrok laat op de dag, dus wilden we graag nog even naar het strand en zwemmen, maar natuurlijk hadden we onze kamer al verlaten. Geen enkel probleem, we kregen een sleutel van een andere lege kamer om te douchen en om te kleden. Zowel ontbijt- als dinerbuffet goed en zeer uitgebreid. Kamers niet overdreven groot en erg klein balkonnetje. Met name op west Kreta is veel te zien. Ga zeker de Samaria kloof lopen (denk aan goed schoeisel). Frank
Hallo,
We zijn net terug van onze vakantie in Louis Creta Princess. We waren met 12 personen (8 volw. en 4 kind tussen 5 en 11 jaar). We hebben een prachtige vakantie gehad. Het eten (all inclusive) was zeer goed! Het zwembad groot en zeer goed (met een inloopstrook zoals aan een strand). Het animatieteam was ook goed (soms wel wat te opdringerig) Kortom : voor ons een aanrader. In de buurt is wel niet veel te zien. Men moet wel een auto hebben voor naar een dorp of stadje te rijden.
Groetjes,