Hostel Melbourne-slaapplek

Heey allemaal.

Alles is geregeld voor mijn reis, alleen mijn slaapplek nog niet… en dat is toch wel even belangrijk:D
Heeft iemand tips of ervaring met goede en goedkope hostels in Melbourne?
Of andere slaapplekken? Ik ben al hard op zoek, maar alles wat ik vind is best prijzig!
alvast bedankt!

Groetjes, Jorina.

Hallo Jorina,

Misschien staat bij de volgende rubriek op deze forum iets bij voor jou, lees vooral de reactie van Robert. over Formule 1
Melbourne Accommodaties

1 like

Hi Jorina,

check zeker even de link die Kees aal aangaf. Je zit echt midden in het centrum en kunt de kamer gemakkelijk gebruiken met 3 personen. In de straat ook veel opties voor ontbijt etc en alles op loopafstand.

2 likes

Wij hebben geboekt bij Formule 1 in Elizabeth street, vanwege de ligging, prijs en eigen sanitair.
Wij zitten daar tussen kerst en oud en nieuw

1 like

Ik heb meer dan een week doorgebracht in “The Nunnery”, een hostel dichtbij het centrum van Melbourne. Tram voor de deur, museums aan de overkant van de weg en een straat verderop de gezelligheid van de wijk Fitzroy c.q. Brunswick Street.

Als je nog goedkoper wil, kun je natuurlijk altijd gaan couchsurfen…

2 likes

Ik ben zelf een aantal dagen in Urban Central gebleven. Ik vond het een goed en schoon hostel. Ligt zo’n 5 minuten lopen vanaf het centrum, met OV om de hoek.

Veel plezier in ieder geval!!

2 likes

Hallo,

Ik ben zelf ook een paar dagen inUrban central acoomodation geweest. Het was schoon en goede bedden. Gratis ontbijt en gratis pasta.

Veel plezier!

Groetjes Mieke

2 likes

Wij verbleven in The Greenhouse Backpacker. Die was dik in orde, niet te duur en recht in het centrum. Gratis ontbijt, wireless, etc.

2 likes

Iedereen heel erg bedankt!!!
Met deze goede tips moet het wel helemaal goedkomen!!!

groetjes, Jorina