Hoi!

Een beetje laat maar hier dan eindelijk mijn voorstelronde :).
Mijn naam is Imane, een jongedame van 23 jaar. Het is een gedachte die al jaren in m’n hoofd zit maar ik heb er nooit serieus over nagedacht… Maar ik denk dat het de tijd is om risico’s te durven nemen in het leven. Ik ben er nu voor mezelf definitief achter dat ik totaal NIET gemaakt ben voor dit verschrikkelijke weer hier in Nederland. Ik heb ieder jaar weer last van een winterdepressie, alle levenslust wordt eruit gezogen onder deze grijze lucht. En helaas, al is de lente dan eindelijk aangebroken werkt het weer ook niet meteen mee :frowning:
Als het zonnetje schijnt komt de vrolijke, actieve, energieke persoon in me eindelijk omhoog en ik vind het jammer en zonde dat ik hier maar een korte periode in het jaar van kan genieten.
Nu moet ik er niet aan denken dat ik het hier nog jaren mee zou moeten doen. Dus ik kom hier even rondkijken voor wat informatie om te verplaatsen naar een zonnig land met mooi natuur, niet al te ver :slight_smile:

Chuuz!

Hoi Imane, welkom op Wereldwijzer! Misschien is het handig om je zoektocht te beginnen in ons Wonen en werken forum.