Hoi, ik ben Sandra

Hallo allemaal,
Vanmiddag eerst met mijn dochter even buiten gespeeld met de sneeuw maar daarna ook weer gauw naar binnen. Op zoek naar verre reizen en heerlijk rondneuzen op internet.
Dit forum lijkt me heel handig. Ten eerste omdat ik dan kan lezen wat de anderen allemaal al hebben meegemaakt en ten tweede omdat ik hoop dat jullie mij kunnen voorzien van tips.
Volgend jaar zomer willen mijn man en ik, samen met onze drie kinderen een maand rondreizen in Amerika. Las Vegas, Los Angeles en San Francisco en natuurlijk Death Valley en Yosemite park. Met een stopover pakken we dan ook nog even New York mee.
Toen ik thuis maar bleef stuiteren en mijn man compleet gek van me werd, had hij een goed idee… Wat dacht ik er van om een PowerPoint te maken van al mijn plannen, dan was het voor hem ook wat tastbaarder wat we willen gaan doen. Waarschijnlijk had hij gedacht dat ik daar wel ene tijdje zoet mee zou zijn maar niets is minder waar. Het is nu zelfs zo erg dat ik ook al een PowerPoint klaar heb voor de vakantie een jaar later, naar Zuid Afrika!!

Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of het echt zo gevaarlijk is om op eigen houtje in Zuid Afrika te reizen van Kaapstad naar Johannesburg, mijn man en ik zijn het daar namelijk nog niet helemaal over eens.

Voor al mijn andere vragen, laat ik wel wat van me horen. Eerst eens even lekker lezen wat jullie allemaal al hebben geschreven.

Groetjes Sandra

Hoi Sandra, welkom op Wereldwijzer! Mooie plannem heb je. Je kunt je vragen het beste stellen in ons Amerika~ en Zuid-Afrika forum.

Enne, een link naar je Powerpoint is ook nooit weg! Onze dochter gaat deze zomer naar Z-A.

… maar dan wel in het Zuid-Afrika forum.

Ja baas:wereld: Je hebt helemaal gelijk!

Baas… :biggrin: