Hoi, ik ben Chalesa

Hallo allemaal,

Ook ik vind het netjes om me hier even voor te stellen. Ik ben Chalesa(echte naam is Lenie). Ik ben 46 jaar oud en mijn man Richard is net zo oud. We houden allebei erg van reizen. DIt beperkt zich wel tot de zomervakantie en zo af en toe een weekendje weg.
De landen/steden die we al bezocht hebben zijn: Frankrijk(Parijs, huwelijksreis 2 jaar geleden), Duitsland(Berlijn, Wurtzburg, Bodensee), Oostenrijk(Wenen), Tjechie(Praag), Roemenie(Boedapest) en de laatste vakantie was naar Noord-Amerika(Florida).
We willen nog heel graag naar Noorwegen, en aankomend jaar staat Engeland op ons verlanglijstje. Wellicht Londen maar daarover willen we ons nog even orienteren.
Hopelijk kan dit forum ons hiermee helpen. Dus alle tips zijn welkom!
Groetjes van mij(ons):dag:

Hoi Lenie en Richard,
Welkom hier op wereldwijzer.nl. Wat hebben jullie al leuke landen bezocht(Oostenrijk)Ben jij ook al,naar de spaanse rijschool geweest in Wenen?
In iedergeval Lenie en Richard moesten jullie met vragen zitten over noorwegen of Groot Brittanie,dan kunnen jullie altijd een berichtje posten in de reiscafes van de landen die ik hierboven heb vernoemd.
Nog veel suc6 met jullie voorbereidingen,en laat iets weten nadien hoe je reis is bevallen naar Noorwegen!
groetjes:georges.