Hoi,hallo en even voorstellen :P

hoi allemaal,

ik ben kelly en woon in egmond, ben 21 jaar.
(jawel ben erg goed in het voorstellen maar niet heus :P)

de landen die ik bezocht heb:

Frankrijk
Duitsland
België
Oostenrijk
Kroatië
Engenland
Schotland
Griekenland
Finland (3 mnd buitenland stage)
Tjechië
Albanië
Italië (Rome)

mijn eerst volgende reis is in oktober 26 dg naar thailand.

mijn (verlang) lijstje waar ik nog heen wil:

Buhtan
japan
afrika
australië
nieuw zeeland
carribean
Spanje (barcelona)
Jordanië
egypte
china
tibet
maleisië
indonesië
guatemala
costa rica
peru

toen ik in finland woonde heb ik mijn vingers verband toen ik met een koekepan met gebakken aardappelen naar mijn bord toe liep. (ja ik weet het niet een van mijn slimste momenten.) stom, pijn gelijk onder het lauwe water. Maar helaas tweede graads brandwonden (ik werk zelf in de zorg) dus op naar het ziekenhuis om er toch maar even naar te laten kijken. het vervelede was alleen dat er vanaf mijn appartement geen bussen naar het ziekenhuis reden. Ik had geen fiets en ook geen rijbewijs. dus met de benen wagen maar.
ik moet zeggen dat ik geen last heb gehad van mijn vingers, gezien het -10 was buiten. Na 3 kwartier lopen eindelijk aangekomen bij het ziekenhuis. duurde uren voordat ik er weer uit was. en toen nog terug gelopen naar mijn appartement. ach weer een avontuurtje rijker. :smiley: en mijn vingers hebben het overleeft.

Hallo Kelly, welkom op Wereldwijzer!

Wat een belevenis zeg. Gelukkig ben je er heelhuids vaaf gekomen. Ik zie dat je nog vele leuke landen wilt gaan bezoeken. In de landenforums kun je je vragen stellen en ervaringen lezen van anderen. Veel plezier op de site en met al je reizen.

Groetjes, Leontien