Als ik daarheen zou gaan heb ik woonruimte nodig wat waarschijnlijk ergens rond de 700 AFL zal liggen en moet ik ook nog eten en leuke dingen doen.
Zou het haalbaar zijn met 1000 AFL per maand? Dat houdt dus in dat ik van 300 AFL per maand moet leven (= ong 150 euro).
Hi, dat is heel krap. Je moet ook nog water (10,87 per m3), electra, ca. 0,53 per kWh erbij tellen. Dat zit niet altijd bij de huur inbegrepen, tenzij je in een studentehuis terecht komt, daar hebben ze dat soms wel. Aircokosten zijn meestal wel apart, dat zijn de stroomvreters!!Je zult toch wel wekelijks je boodschapjes moeten doen, met 100naf doe je niet veel in 1 week! Waarom zoek je geen huisgenootje en deel een apartement. Ik verhuur zelf 7 apart. maar de stagiaires delen de ruimtes. Je hebt natuurlijk wat minder privacy, maar je houdt wel wat centjes over om te leven. We hebben ook een apt. voor 1 pers. voor 675,=, dat is dan best prijzig voor een inkomen van 1000,- naf. De andere units varieren va 775 (voor 2 personen)tot 1100 (voor 4 personen). Als je dat deelt, scheelt het een stuk in kosten!!Wanneer kom je deze kant op? Als je meer vragen hebt, shoot gerust hoor, heel veel succes met je voorbereidingen en informeer en budgeteer maar goed, dan heb jij geen surprises!!!
Daar heb ik heel dom nog nieteens over nagedacht. Bedankt voor de tip. Maar dat betekent wel dat ik studenten moet zoeken die ook woonruimte zoeken.
Het baantje wat ik in gedachten had is nog niet helemaal rond, maar ik heb er wel een goed gevoel over. Dus als het doorgaat, ga ik daar zeer zeker over nadenken.
Ik wil zo wie zo ongeveer eind juli voor een jaar naar Curaçao vertrekken, maar het zoeken van werk valt ZO tegen:( En als ik dan iets denk te hebben is het zwart en dat wil ik niet.
Nogmaals: BEDANKT
Graag gedaan hoor. Mocht je een kamergenootje vinden, mail gerust voor wat meer info en kiekjes, vanaf 17 juli komt er bij ons weer van alles vrij. Je woont dan met zo’n 12 tot 14 studenten/tijdelijke krachten,allen uit Nederland op een terrein. Wij wonen er zelf ook.
je kunt kamers als vanaf rond de 500 vinden. ik zelf heb er 1 van 550Nafls p/m
hierbij is ALLES inclusief! dus strm & water, tv, was machine airco, middelen - ehhhh > alleen toilet artikelen niet, wasmiddel. ( prijs kan een klein beetje vanaf als je je aan enkele afspraken houdt.)
eten > goekoop kan al vanaf rond de 350 a 450 - dat betekend helaas geen uiteten. dan mot je van zo’n 550 reknen als je 4 keer per mnd uit eet.
dus reken maar op zo’n 1100 a 1200 Nafls > dan kun je hier rondkomen