ik wil graag weten of de camping Free Beach in Marina di Bibbona, Italie, Toscaanse kust een leuke camping is en of je er gemakkelijk lopend naar het strand kunt gaan.
hoe plaats ik zo’n vraag?
groetjes
moeras7
ik wil graag weten of de camping Free Beach in Marina di Bibbona, Italie, Toscaanse kust een leuke camping is en of je er gemakkelijk lopend naar het strand kunt gaan.
hoe plaats ik zo’n vraag?
groetjes
moeras7
Hallo ‘Moeras7’,
Je hebt al ontdekt hoe je een onderwerp (topic) moet openen, dus je bent al goed onderweg.
Als je een informatie zoekt, ga je om te beginnen op zoek naar een forum waar dit het beste inpast. In dit geval Italië. Op de beginpagina en in de forumlijst staan alle landen genoemd, waaronder ook het Italiëforum.
Sommige landen zijn onderverdeeld in meerdere subfora, andere landen hebben dit niet en beland je direct in het reiscafé van dat land. Italië heeft wel meerdere subfora, zoals je kunt zien. Hier kun je wederom een afweging maken waar jouw onderwerp het beste thuishoort. Italië heeft een speciaal subforum voor campinginformatie en -discussies.
Eerst zou je kunnen kijken of er al eens iemand naar jouw beoogde camping is geweest en zijn/haar ervaringen heeft gedeeld. In de blauwe balk boven de onderwerpen/subfora kun je meestal rechts een optie vinden “Doorzoek dit forum”. Vul hier jouw zoektermen in (zoals de naam van de camping) en hopelijk zit er iets tussen. Anders kun je in dat forum een nieuw onderwerp aanmaken met de vraag naar ervaringen met deze camping.
Niet alle fora hebben speciale subfora, soms zijn ze later aangemaakt en soms kijken forumgebruikers niet ver genoeg naar waar het onderwerp het beste thuishoort. Hierdoor kan het zijn dat er ook campingervaringen in bijvoorbeeld het Italië Reiscafé staan. Via “Doorzoek dit forum” kun je ook doorklikken naar Geavanceerd zoeken en kun je meerdere fora doorzoeken. Als het goed is, wijst zich dit vanzelf.
Hopelijk kun je hiermee uit de voeten. Mocht er iets niet duidelijk zijn, laat maar weten.
Succes en veel kampeerplezier!
Jurjen