Het mooie Valencia!

Deze video vond ik over het mooie Valencia met Elvis in de hoofdrol!
Valencia is echt een aanrader om er te gaan wonen en er te gaan werken.
[ame]- YouTube

Zelf ben ik ruim 30 keer naar Barcelona geweest; 2x naar Valencia, verder ook nog naar Valladolid, Santander, Zarragoza en Madrid. Ik moet eerlijk bekennen dat van de bezochte steden Valencia er met kop en schouders boven uit steekt. De ciudad des artes, de jardines del Turia,… noem maar op. Mocht ik ooit beslissen om Belgenland achter mij te laten, dan wordt Valencia mijn definitieve eindbestemming.

Jack, dan heb je o.a Cáceres, Salamanca, Santiago, Cordoba, Granada, Merida, Segovia en Sevilla gemist! Ik denk dat je daarna wel eens van mening zou kunnen veranderen…:smile:

Ik weet dat er nog mooie streken zijn, maar vooral het feit dat Valencia aan zee ligt, dat spreekt mij erg aan. Ik heb het minder op het binnenland begrepen. Het rare is dat je mij eigenlijk nooit naar de Belgische kust zal zien trekken om daar een weekendje of een paar daagjes vakantie door te brengen. Valencia daarentegen…

De video boven aan doet het niet. Als je wilt kijken dan staat er deze video is privé.

Je moet even kijken naar de Ciudad de las Artes y las Ciencias…de architectuur van de museum is zelfs heeeeeelllll mooi…Cursussen Spaans in Valencia. Talenschool Taronja..
deze link geeft ook een beetje informtie over de mooi valencia :slight_smile:

och, ook een kwestie van smaak, ik zou ook nooit in het binnenland kunnen wonen. Vast fraai, maar ik heb de zee op loopafstand nodig. Als ik meer dan 2 dagen in Madrid ben, word ik echt gek :vak02: