Antwoord:land= Polen
naam van het meer=“Slawskie meer”
plaats:zielona gora.
Laat maar iemand anders een foto plaatsen!
Hoe kunnen we dit controleren?
Als georgessiam dit beweerd zal het wel zo wezen, het maakt eigenlijk ook niet uit aangezien hij al aangaf dat er maar iemand anders een zoekplaatje moest plaatsen - dus wie zich geroepen voelt?
De gegevens van Post #7024 van georgessiam komen van dezelfde link die ik aanhaalde onder posten #7016 en #7021, nl. :
“info.net Polen” heeft hetzelfde beeld 2x gebruikt (als spiegelbeeld) bij de gegevens ivm 2 verschillende gebieden.
Verifieer:
NameBright - Coming Soon (gegevens tekst ivm zoekplaatje georgessiam)
NameBright - Coming Soon (gegevens tekst door op plaatje met fuut te gaan staan post #7016 ).
Alleszins het plaatje kan noch aan de ene, noch aan de andere plaats gelinkt worden .
Georgessiam verkiest om iemand anders een volgend zoekplaatje te laten neerzetten. Er is geduld er wordt verwacht van iemand die aan zet is binnen de 2 dagen te reageren, zoniet gaat iemand anders verder.
Maffi was aan zet en verzocht georgessiam in zijn plaats verder te gaan…dat het bij dit plaatje zo gelopen is…, het zij zo.
Ik stel voor dat er gewacht wordt tot uiterlijk maandagavond op** Maffi** en dat hij een nieuw zoekplaatje neerzet (hij is tot zondagavond offline= zie een eerdere post van hem).
Indien Maffi binnen deze 2 dagen niet reageert plaatst een andere zoeker een plaatje.
OK zo ?
Ga daar niet op antwoorden,zie je botte antwoord:posting:7023
Voor de overige mensen,heb deze info gevonden op : http://www.pl-info.net/polen-de/tourismus/ In de 12-meter-diep meer Slawski in Zielona Gora, het water is zo helder dat met het blote oog te zien aan de onderkant. Op een van zijn eilanden nestelen aalscholvers. Voor deze zeldzame en prachtige vogels, maar een film niet zeker.
Had de duitse tekst vertaald,en zo kwam ik bij het Slawski meer in Zielona Gora
Vind het spijtig dat sommige mensen,me niet geloven als ik iets plaatst!
Ach, het is en blijft een spelletje. Het is misschien gek dat bepaalde mensen je niet geloven maar af en toe is het schijnbaar ook gewoon lastig met de plaatjes. De vogel in het riet kon overal zitten, ook nog geen kilometer van mijn huis.
Anyway, dat is het punt niet, zolang we de foto zelf niet hebben gemaakt en het ergens van het net hebben geplukt kunnen er dus blijkbaar misverstanden ontstaan.
@georgessiam : met post #7027 is het toch uitgelegd waar die 2 plaatjes (spiegelbeelden) staan ! Dat is toch duidelijk. Het beeld werd 2x op dezelfde link maar telkens bij een andere plaatsbeschrijving gevoegd.
Het gaat er niet om dat de zoekers u niet geloven. Nu vermeldt u de link passend bij het zoekplaatje, dat was misschien beter een beetje eerder gebeurd bij het door u geplaatste antwoord onder #7024.
Nogmaals: Alleszins het plaatje kan noch aan de ene plaatsnaam (=stad, gebied,e.d.), noch aan de andere plaats, noch elders aan een reële plek gelinkt worden, daar gaat het om ! Het hoeft echt niet te gemakkelijk te zijn, toch wel localiseerbaar. Dat heb ik getracht te verduidelijken.
Om het even wie kan voor een onaangename of twijfelachtige verrassing komen te staan bij het neerzetten ve zoekplaatje, maar dit was er nu toch zo eentje zoals Roanna schreef over “…het grasveldje in haar tuin”. Verder ga ik in herhaling vallen, hier blijft het bij.
Nu ga ik in de tuin genieten van indian summer !
Onder verwijzing naar post #7027 :
@ Maffi : uiterlijk tegen maandagavond laat 26/09 wordt op u gewacht voor het neerzetten ve volgend zoekplaatje !
In de toekomst als ik nog een zoekplaatje kan raden,dan mag er iemand anders in mijn plaats een nieuw plaatje zetten.
Het is 2x op een rij dat er problemen zijn met mijn zoekplaatjes.
Ikzelf vind het ook vervelend,daarom bij deze!
@:Stancy:tsja had de link er tervoren ook kunnen bijzetten,(posting:7024)maar ik heb het ontzettend druk en dikwijls lees ik erover,hetgene wat de mensen plaatsen!
Er zijn ook mensen die elke dag moeten werken,oa:mezelf!
En als ik achter de pc zit,dan lees ik “snel” de quote’s die de mensen geplaatst hebben.
In iedergeval we wachten op Maffi voor een nieuw zoekplaatje.
[quote=“georgessiam, post:7049, topic:63495”]
In de toekomst als ik nog een zoekplaatje kan raden,dan mag er iemand anders in mijn plaats een nieuw plaatje zetten.
@georgessiam : u schrijft o.a. in post #7032 :
“In de toekomst als ik nog een zoekplaatje kan raden,dan mag er iemand anders in mijn plaats een nieuw plaatje zetten” dat gaat niet lukken vrees ik. Niet slecht bedacht, anderen zouden dit ook zo wel willen.
Hierover is vroeger al eens iets geopperd. Wanneer U scoort blijft u dan telkens in de running om weer te zoeken en om opnieuw eventueel te scoren, enz… en diegene die dan in uw plaats een zoekplaatje neerzet verliest zelf een “zoekbeurt” om een eventueel punt te kunnen scoren . Als er nog zo een paar deelnemers dit idee willen volgen en toepassen, waarheen evolueert dan dit spel? U begrijpt inmiddels, dat is niet de algemene gang van zaken.
Maffi heeft het gevraagd omdat hij een paar dagen afwezig is om het spel te laten verder gaan: niet meer dan dat.
Laat het ons hierbij houden: de zin en de geest van dit spel is plaatjes zoeken, het mag geen Kletstopic worden.
Afgesloten? en we wachten op Maffi’s nieuwe zoekplaatje !
Wat mij betreft wel. Ik wou er tevens even bijzeggen, dat Stancy het goed verwoord heeft hier. Ik zelf kan vaak de juiste woorden er niet voor vinden, dus bedankt!
We wachten weer op het volgende plaatje.
Hallo allemaal, ik heb geloof ik wat gemist als ik het zo lees! Zal er inhoudelijk niet verder op ingaan, maar dank in ieder geval Georges voor de moeite van het plaatsen en Stancy voor de uitleg. Ik was een weekend in de mooie Belgische Ardennen en dat met geweldig weer!
Verder heb ik bijgaand een nieuw zoekplaatje geplaatst met de vraag: Wat is dit gebouw en waar staat het?
Veel plezier met zoeken…
In Azië?
In één keer goed. We zoeken in Azië.
Ten westen van een denkbeeldige noord-zuid lijn door New Delhi?
Nee, (ver) ten Oosten daarvan.
Ergens in Bangladesh?
Nee, niet iets ten oosten van NZ-lijn New Delhi, maar echt ver oostelijk daarvan.
Japan?
in de driehoek : Hong Kong - Shangai - Taiwan ?