Hundreds of residents take refuge from heavy floods in a mosque in the Muzaffar Ghar district of Pakistan’s Punjab province August 5, 2010. Pakistan’s biggest floods in 80 years threaten to inflict widespread suffering in Sindh province as millions of people ravaged in the disaster in other parts of the country. So far, the floods have killed more than 1,600 people and officials said the toll was likely to climb. More than 4 million have also lost their livelihoods and homes.
-Benieuwd waarom georgessiam het antwoord post #6997 niet goedkeurt.
Muzaffar Ghar is toch zowel naam ve stad als vh district in provincie Punjab. En is de info onder het telkens weerkerend gevonden plaatje, dat overeenstemt met het geplaatste zoekplaatje ,niet juist…wie kan daar uitsluitsel over geven ? 't lijkt gevonden en 't is het blijkbaar niet… afwachten dan maar.
En hier http://www.channel4.com/news/pakistan-floods-gallery/display/image/image2 weer idem.
Toen ik deze foto tegenkwam was er een andere stad vermeld!!!Volgens de tekst"deze foto is genomen even buiten Islamabad"
Hoe ga ik dit weeral oplossen(vind het echt vervelend,dat er verschillende steden de revue passeren)
Nu vind voor mijzelf dat Maffi recht heeft op een punt!
Dank je! Je hebt gelijk dat die foto er is, die heb ik ook gevonden, maar er zijn er meer met dit onderschrift. Er worden trouwens nog minimaal 2 andere plaatsen genoemd. Anyway, ik zou een nieuwe plaat kunnen plaatsen en die staat ook klaar, maar ik ben tot zondagavond niet online, dus ik zou Georges willen vragen een nieuwe te plaatsen. Akkoord?
Het plaatje toont een kosmopolitische watervogel: een fuut op z’n nest erg vaag om “land, stad en meer” te vinden, dat kan om het even waar zijn van Alaska tot op een meer of grote vijvers/plassen in een natuurgebied in onze contreien of verder in Europa. Goed: het is op een meer : dat is gekend door de vraag.
Maar deze laat ik toch aan mij voorbij gaan. Tot de volgende !
De Biebrza is géén meer maar een rivier van 155km lengte. De rivier heeft de status ve Nationaal Park : Biebrzanski Park Narodowy en varieert in breedte van enkele kilometers tot vele tientallen kilometers, maar het is een rivier en géén meer.
En de stad ? Keuze legio, het zoekplaatje zelf heeft toch geen enkel draadje dat leidt naar een bepaalde stad/dorp.
Lipsk
Sztabin
Goniądz
Wizna
Burzyn
elders… het kon evengoed in Zuid- of Noord-Amerika, toch?
@Georgessiam, je hebt het land aangebracht en tuurlijk heeft ieder zijn ingeving en een zoekplaatje hoeft niet altijd tal van elementen te tonen maar toch iets “tastbaar” te hebben om te kunnen zoeken en vooral om uitsluitsel te geven waar het tenslotte écht te vinden is…
@Georges: Heb ik het juist, dan mag je voor mij gerust dit puntje laten vallen, want de échte locatie hiervan is niet te bepalen…een nest in het riet.
Is mijn antwoord niet volledig…puntje dan voor een volgende zoeker. Benieuwd met welke troef die de “stad” kan bepalen !
Tevens maar eens herhalen en dit geldt voor ons allen (in het verleden werden hierover al enkele uitingen gedaan): beter geen te petieterig kleine plaatjes: het is entertainment, geen prijzenspel …we blijven liefst nog afwezig bij de oogarts… Houden we het met z’n allen plezierig, zoniet haken sommige zoekers af en dit spelletje willen we toch verder levend houden.
@Georges :ivm post #7016 in Polen, zo begin ik toch de tekst … en de bijvermelde link toont o.a. een beeld identiek aan het zoekplaatje die fuut op z’n nest, alleen het één is het spiegelbeeld vh ander t.t.z. het zoekplaatje en het plaatje op die link.
Ik beweer niet dat het juist of onjuist is, alleen met het door u aangereikte land “Polen” even getest en zie wat dit geeft…
Ik tracht gewoon te verduidelijken dit is het soort plaatjes dat overal kan zijn zonder er ooit echt een locatie te kunnen opkleven. Zeg nou een ooievaar op een schoorsteen ve gebouw is nog te zoeken via het gebouw of de schoorsten vh gebouw en zo uitsluitsel over het antwoord te geven, maar een vogel op een nest tussen het riet is dat in de Kempen, Polen of Alaska !
Ik ben het helemaal met Stancy eens. Zo hebben de members toch geen zin meer om mee te doen. Wat ik van de week ook al zei… ik maak een plaatje van mijn grasveldje in mijn tuin en moeten jullie raden waar dat is. Kan toch niet!!!
Sommige plaatjes kunnen echt overal zijn en dan is het moeilijk zoeken en antwoorden.
Het hoeft heus niet te makkelijk te zijn, maar wel zoekbaar is mijn mening.
(vervolg)
Is hij het of is hij het niet ?
Hij staat op deze link: **http://www.pl-info.net/polen-de/tourismus/urlaub/safarie.html **: ga op deze link op het plaatje met de fuut staan en dan lees je:
**"**Haubentaucher im Nest auf der Biebrza".
Of is er opnieuw dualiteit ivm antwoordmogelijkheid…
(vervolg)
Biebrza is een rivier en een enorm gebied omheen deze rivier is het Biebrza Nationaal Park in het N.O. van Polen in Podlaskie Voivodship. De noordoostelijke grens van het park is de buurt van de Wit-Russische border.The Narew rivier en haar monding in de Biebrza rivier vormt de zuidelijke grens.