Het Grote Zoekplaatjestopic

Studio Nicoletti?(sorry maar dit heb ik opgezocht!)

@georgessiam: … zou nog vlug het land erbij vermelden.
En dat je opgezocht hebt, zeg nou… wie doet het niet ? Het is en blijft “Het Grote ZOEKplaatjes Topic”. Dus zoeken is zoeken, hé ! Laat het ons hierbij houden.

De plaats en het land is goed, maar dit is de naam van de ontwerpen van het gebouw, niet de naam van het gebouw zelf. Je bent er bijna!

The POD Exhibition hall?
Oja het land =Maleisie!

Officieel heet het Pavillion en niet Hall, maar ik reken het goed Georgessiam, een verdiend puntje!

1: Marifran…116
2: Roanna…114
3: Loesje505…84
4: Stancy…80
5: Corberana…68
6: @ngel…67
7: Kingfishererik…64
8: brasgordel…45
9: Maffi…44
10: Roberts…43
11: Lennart1…41
12: Marion 2…28
13: WizardOfOss…28
14: Bloem…27
15: physio75…25
16: JurjenB…21
17: Maredaro…19
18:dutchgirl…19
19: Georgessiam…16
20: Toos…15
21: Besmile…13
22: Cynthia…10
23: Jellebowski…10
24: lagelandenbewoner .10
25: Rvanhegelsom…10
26: Markr…8
27: Kaylo…8
28: Mela…8
29: Liubi…8
30: Carolina…7
31: pvdt…7
32: Meira1972…7
33: Tempelssammy…7
34: Danechka…6
35: Michiel…6
36: Frank1285…6
37: Elsmarijn…5
38:Aviator…5
39: Davenuman…4
40: Schoentje…4
41: Anacondor…4
42: Xenomania…3
43: BesteDaniëlle…3
44: Xander…3
45: patrickboy …3
46: Wytze…3
47: Babseba…2
48: Raymond19…2
49: Dirkpie …2
50: EdjeQ…2
51: Tim-V…2
52: Mathilde9900…2
53: lekstokje…2
54: Xena…2
55: Frank34…2
56: Remco77…2
57: Vivaturkije…1
58: Lotte85…1
59: rik072…1
60: Liset84…1
61: voyager79305………1
62: Beppie1… .1
63: Sopor81…1
64: Globeskater…1
65: Peter123…1
66: Birkebeiner…1
67: StoneCast…1
68: edwinvanadam…1

We zoeken een land,stad en de naam van dit kasteel!
Veel suc6
georges.

Europa?

Dat klopt Maffi,het is in Europa!

UK of Ierland ? In Ierland zijn er 15 in een dozijn… pfff…ik denk ze allemaal te hebben zien passeren “the house tower castles”… of is het elders in Europa ?
'k denk dat het voor een volgende keer zal zijn.
En euh…het zoekplaatje is zo “flou” dat kan toch niet de bedoeling zijn ?

Het is in Ierland Stancy!

Ballynagowan Castle, Smithstown, Ierland

http://www.celticcastles.com/castles/ballynagowan-castle/images/maincastle.jpg

je antwoord is niet helemaal correct!

Als het dit is wat als antwoord werd verwacht, laat ik alleszins het punt aan Maffi.
Ballynagowan Castle meer dan 500 jaar onder die naam gekend, is recent van naam veranderd tot Smithtown Castle te Kilshanny als een hotel in County Clare - Ierland.

juist nog de zone waar deze kasteel staat en het puntje is voor jou Stancy!
Je mag kiezen:ofwel Belfast,of Cork of dublin(één van de drie)

Volgens verschillende websites is het kasteel omgedoopt van Ballygowan Castle naar Smithstown Castle, volgens andere van Smithstown Castle naar Ballygowan Castle.

Op de website http://www.smithstowncastle.com/ wordt het kasteel zelfs Ballygowan Castle genoemd en pas tussen haakjes Smithstown Castle. Best verwarrend als je website naar Smithstown Castle is genoemd.

Juist hierdoor heb ik de oude naam verkozen, omdat zij (de kasteelverhuurders) het zelf ook doen! Aangezien daar geen duidelijkheid in is zou een discussie hierover naar mijn mening erg flauw zijn.

Als je ook nog vraagt om de zone (juist nog de zone waar deze kasteel staat en het puntje is voor jou Stancy! Je mag kiezenfwel Belfast,of Cork of dublin(één van de drie)) dan klopt dat niet met je oorspronkelijke vraag:

We zoeken een land,stad en de naam van dit kasteel! Om een zone heb je dus niet gevraagd!

Ik blijf bij Ballygowan Castle, Smithstown, County (North) Clare, Provincie Munster, Ierland!

zone Dublin.
Alhoewel als locatie was de vraag toch “stad” (=dorp, Kilshanny) en niet de zone.

Geeft het puntje toch maar aan Maffi !

P.S. …wellicht gepost met luttele seconden tijdsverschil…

@Stancy: Dank je, maar het gaat niet om het punt, maar om eenduidigheid en het niet wijzigen van vragen achteraf. Overigens wordt er op verschillende websites zowel gesproken van het dorp Smithstown waar het ligt (klopt op Google maps) en ook het dorp Kilshanny. Over eenduidigheid gesproken.

Verder laat ik het aan Georges over.

Een verdiend punt voor Maffi, hij leverde alleszins de prestatie:

• hij vond het plaatje identiek aan het zoekplaatje en bij google-afbeeldingen staat daarboven Ballygowan Castle vermeld. Als locatie geeft Maffi: Smithstown, andere sites vermelden dan weer het dorp Kilshanny.

Tja, Georgessiam, 't zal je maar overkomen bij het plaatsen ve zoekplaatje. Zoiets kan ieder van ons overkomen. Het is aan jou !

Haha… en bij het zien vh geplaatste zoekplaatje zie je zoiets als een schaduw op de gevel vh gebouw en dacht… zijn we onderweg naar een spookkasteel… het is dan wel een doolhof geworden…eruit geraken, ja toch: alle elementen vd vraag werden beantwoord

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon3.gif

Jongens,ik heb andere gegevens:het kasteel heet :Smiths Castle en staat in Cork(Ierland)
Zo wat moet ik doen,mijn gezond verstand gebruiken en het puntje toe kennen aan Maffi!