Het Grote Zoekplaatjestopic

Ik kan je frustratie heel goed begrijpen , ben er zelf ook nog niet klaar mee.

Ze hebben er geen idee van hoe het voelt als je goedbedoelde posten gewist worden.

We hebben zoals gewoonlijk geen haast, maar fijn dat je deze nog wil plaatsen.

Tot straks… le souper !

Bon apetit !

dito, helemaal mee eens :zon02:

We gaan het hier zuinig houden met woorden opdat het gras hier groen kan blijven…

@Marifran: dankjewel, …het heeft lekker gesmaakt…haha…einde januari…straks de lente en dan gaan we weer op reis…nu reizen we nog even voor het plezier der zinnen met dit zoekplaatje:

Hoe noemt deze locatie? en wat is hier zo speciaal?

is dit in het Caribisch gebied?

Niet in het Caribisch gebied.

Fijn dat je toch in ieder geval op dit topic weer mee doet Stancy. :thumbsup:

Heeft het iets met vissers, mosselen/oesters haven te maken?

In Europa?

Europa is goed en ja, er worden daar lekkere dingen opgevist en nog meer dan oesters alleen. Maar wat er zo speciaal is, daar bedoel ik toch nog iets heel anders mee.

Is het in Frankrijk, Bassin d’Arcachon. ??

Oui, oui, en France maar niet het Bassin d’Arcachon.

(m’n oog viel zojuist op de Helpdesk en verneem zo dat WW’ een huisreglement aan het opstellen is opdat er meer houvast zou zijn aan wat al dan niet kan. Please, geen reacties…nogmaals we houden het gras hier groen. Dit is gewoon ter info).

is het in Bretagne?

Heeft iets met duiken te maken?

Niet in Bretagne en het heeft niets met duiken te maken.

Hmmmm…meer in Zuid Frankrijk zoeken? Ik zie geen aanknoping, maar we zoeken verder.

meer zoeken in Zuid-Frankrijk, toch niet.

Als het niet Bassin d’Arcachon is , moeten we dan richting Middellandse Zee ?

Heb al met vergrootglas gekeken lol2 maar kan eigenlijk op het oog niet iets bijzonders ontdekken.

Oohhhh…van mij mag je gerust al dromen vd Middellandse Zee…heerlijk buiten de drukte van juli en augustus… maar neen je zal nu andere oorden moeten verkennen !

Doe rustig aan… tot morgen:slapen:

ligt het aan de atlantische oceaan?

zoeken we een droog vallende haven?

misschien
Batz

waar de harvest van de kooien wordt gedaan met een tractor?