Het Grote Zoekplaatjestopic

Een museum?

Wirklich, ja es ist ein Museum.

(Nu nog de naam vh museum ? ) , waar (locatie) ? en wanneer (jaartal) ?.

Het jaartal betreft niet echt sinds wanneer het een museum is, maar om het jaartal vh gebouw omdat de figuren met het gebouw verweven zijn.

Nog dit:
Het museum heeft als deel van zijn benaming de naam vh gebouw overgenomen. De naam vh gebouw primeert door zijn bekendheid op de naam vh museum.
Hierdoor liever de naam vh gebouw dan de naam vh museum als antwoord. Maar als je het één vindt, ken je wellicht ook de naam vh ander. :confused: ?

De foto toont een gedeelte van de voorgevel vh gebouw.

19de zoekdag 30/07/2010

Samengevat wat richtiggevend is vanaf publicatie foto 12/07/2010 :

• zoek het in Midden-Duitsland, maar in westelijke richting vh geografisch middelpunt

• het gebouw is toegankelijk. Het is geen religieus gebouw. Het is een museum.
    en de figuren bevinden zich niet “**in” **maar aan de buitenkant vh gebouw.
    Mogelijk hebben deze figuren ooit toebehoord aan een klooster. De geschiedenis vh gebouw vermeldt dat het verschillende malen van eigenaar wisselde.

• Het jaartal betreft niet echt sinds wanneer het een museum is, maar om het jaartal vh gebouw omdat de figuren met het gebouw verweven zijn.

• Het museum heeft als deel van zijn benaming de naam vh gebouw overgenomen. De naam vh gebouw primeert door zijn bekendheid op de naam vh museum.
    Hierdoor liever de naam vh gebouw dan de naam vh museum als antwoord. Maar als je het één vindt, ken je wellicht ook de naam vh ander. ?

• de foto toont een gedeelte van de gevel vh gebouw.

• er is een hint in de posts.

• er is een film over wat we zoeken = t.t.z. het betreft een algemeen gegeven.
    De film brengt een verhaal dat exact handelt over hetzelfde gegeven/onderwerp/thema. (geen film in concreto over dit gebouw, maar een film waarvan de inhoud exact dezelfde betekenis weerspiegelt).

• Wat ? Waar? Wanneer ?

• Wie zoekt nog ?

Is het in de Eiffel?

Ik zie dat het te moeilijk is voor mij om een antwoord te verzinnen,dus ik sla ffkes over deze brok!

… 'k zou denken… volg de evolutie en wie weet kom je op een gaaf idee en haal je het punt binnen.

(voor ik de foto plaatste heb ik hem zelf getest. Heb hem gegoogled en gevonden met weinig woorden )

Neen, het is niet in de Eifel.

zuidelijker dan de Eifel?

Neen.

Sauerland?

ook niet Sauerland.

binnen een straal van 100 km. van Keulen?

In vogelvlucht binnen een straal 100 km van Keulen: ja

Binnen een straal van 100 km via het wegennet: neen

Nog een bijkomende tip:
Er is een film… dat weten we, maar ook Unilever maakte gebruik van hetzelfde gegeven voor een product uit de sector voeding.

Corberana@ je naderde de place to be… ben je intussen afgedwaald en verloren gereden?

Ik moet zeggen RESPECT

Het blijft een grote vraag waar het is.
Heb hier nog niet meegemaakt dat het zo lang duurt voor het gevonden wordt.

:cheer:

1 like

Om je te verwelkomen zien die mannekes aan de gevel er niet al te vriendelijk uit hé ! :paranoid: lol2

lol2lol2lol2

Misschien dat ut dat is.
Iedereen is bang voor hun…:beef::beef::beef:

en de rest van die mannekes aan de gevel hebben al evenmin een uitnodigende face of misschien een klein beetje voor een bondgenoot lol2lol2lol2