jaa dat klopt ! en het is ook zo vermoeiend altijd die vragenlijsten…jaa
ik zit trouwens echt de hele tijd ‘illegaal’ op internet (ben op mn werk)![]()
aah zoo… wat voor’n werk doe je dan?
verkoopster in een sportwinkel
werk jij ?
werk jij?? ja natuurlijk…
maar nu ff nie:mad: het is nog niet echt het seizoen om te tennissen, dus de tennisclub is gesloten…
kruidvattt (H) hahaha
oowzoo ja ! das minder dan ! nu maar hopen dat het snel lekker weer wordt…!
aah cool chantal ! lijkt me ook leuk in een drogist werken !
is dat leuk
?
ja hoor is heel gezellig
op sommige klanten na dan :o
haha ik ken het ! van die zeurende mensen, maar achjaaa altijd vrolijk blijven he haha ![]()
vanmiddag had ik ook zon lastige klant…die wilde steeds iets anders…
dan was dit niet goed, dan dat niet … balablablabalblaa |-)
haha bij ons zijn sommige aanbiedingen op aan het einde van de week (logisch) en dan worden ze boos en hebben wij het weer gedaan, of gaan ze uit de snoepbakken eten en ik MOET er wat van zeggen dan dan gaan ze boos worden op mij terwijl zij ut doen
vorige week was zo erg met n klant dak byna moest janke zate ze met ze 2e my helemaal kapot te make jouw schuld blabla :S
ja ik heb nooit last van lastige klanten… tis gewoon zo van, “3 bier hier” en meer vragen ze nie
aaah wat lullig joh ! had ze gewoon geschopt (6) (ik eet ook wel eens uit de snoepbakken :-# :D) maarja, is idd zo dat als een medewerkster er dan iets van zou zeggen, moet je wel normaal reageren, want je doet het zelf ja…! maarja…
ik moet soms zo lachen om klanten he, er kwam 1jaar geleden een keer een jongen … zn schoenzolen hadden losgelaten (sportwinkel werk ik)…
ik zo; hoe kan dat dan…
hij zo; ik had mn schoenen in de afwasmachine gedaan…
hahaha jezus, dan denk je ook !
GOEDDDZOO!
en vanmorgen was er zoon creep … een collega was hem aan het helpen, maar ze moest even iets pakken achter…
dus ik stond alleen in de winkel met hem…zegt die opeens ; ‘ga je wel eens daar uit’ (maar ik verstond er niks van , dus ik moest 3x vragen ‘sorry?’)
en toen zei die ; ik ken jou ergens van…
ik dacht; aarghhh ga weg ! (A)
edit; wow lang :o
edit² ; jaa is wel handig dan, werk je zeker achter de bar ofzo bij de tennisclub :D? lijkt me wel leuk ook, horeca ! wel zwaar of niet ?
hahaha
k had vorige week hele leuke jongen en die vroeg of ik iets voor m kon inpakken want dat kon ie niet haha (we hebben inpaktafel voor de klanten) dus ik denk dat doe ik wel ff
was dat cadeautje voor zn vriendin zucht
zoals ik al zei…daar heb ik nooit last van… alleen van mensen die komen tennissen en dan mij de schuld geven dat ze verloren hebben…![]()
maar dan krijgen ze wel een glas water van me:D
hahaha, aah das altijd k.t !
jij d8 zeker ; ik zal hem eens laten zien hoe mooi ik kan inpakken ! (en ik pak hem ook meteen in (6):D) maaar he verdorie helaas !!
is onvoorstelbaar soms he, hoeveel leuke jongens er toch nog rondlopen…
op mn werk komen er ook regelmatig ! van die sportbinkies
wat een stommerds !
wel lief van je joh ! dat je ze water geeft
zullen ze wel meteen weer vrolijk zijn (A)
ach ja…het gaat om het gebaar:D tis beter dan een biertje na de wedstrijd;)
jaa dat klopt ! en ik zou het lief vinden als de barman me wat water aanbood ! ![]()
alle kleine beetjes helpen he
![]()
juist
joaaa ![]()
gaan jullie vnv ook stappen ? of niet
nouw… daar denk ik nog ff over na, want we waren gister ook al goed bezig
… en anders is de keuze snel gemaakt.