Mijn vrouw en ik reizen graag en hebben inmiddels al vele plekken op de wereld gezien. Zelf heb ik vanwege mijn werkzaamheden al heel veel gereisd naar bijzondere plaatsen. Inmiddels zijn wij sinds korte tijd met pensioen en verkeren beiden in optimale gezondheid, gelukkig. Daar zijn wij beiden natuurlijk erg content mee. Op 20 december a.s. gaan wij drie weken naar Canada, Vancouver Island, om daar kerst en nieuwjaar te vieren. In die drie weken maken wij nog een uitstapje naar Whistler, op het vaste land, iets ten noorden van Vancouver, alsook enkele dagen naar Victoria op het eiland zelf.
Behalve dit begeleid ik wielrenteams in binnen- en buitenland. Dit jaar met een team de Giro Italia gedaan en vorig jaar drie weken de Tour de France. Bovendien verblijf ik met wielrenners regelmatig in de Franse Alpen en de Dolomieten. Veel van beide landen gezien en besef mij dat er nog heel veel moois te beleven valt in Europa. Dit doet ons besluiten het vizier vaker op Europa te richten.
Hoi Henk, welkom op Wereldwijzer! Vanuit ons Europa forum is het makkelijk navigeren tussen de landen.