Mijn naam is elvira, ben in 2010 aangerden door vrachtwagen in mijn MPV met mijn 2 jongste kinderen.Lig inmiddels in echtscheiding omdat mijn man koos voor mijn mantelzorgster/vriendin die wel nog alles kan.hebben inmiddels samen een baby geboren op de dag dat wij yerug kwamen uit mallotca,
Ik ben volop aan t revalideren. Heb een leuke lieve vriend die graag met mij en mijn jantjes op vakantie gaat. Gelukkig want ik ben afhankelijk. Maar dat kan voor hem/ons de pret niet drukken.
Welkom op Wereldwijzer, Elvira!
Wat een naar verhaal voor je en een moeilijke situatie. Ik hoop voor je dat je er sterker uitkomt en dat je gelukkig zal blijven met je lieve vriend en kinderen.
Waar ga je graag heen op vakantie? Je kunt altijd een kijkje nemen in de verschillende landenfora, wellicht doe je hier wat inspiratie op. Je bent ook altijd welkom in het Reiscafé. Hier staan veel algemene topics, zoals bijvoorbeeld enquêtes en spelletjes. Ook kun je hier meedoen aan reisquizzen.
Ik wens je veel forumplezier toe! 
dank je. we hebben gisteren eboekt naar long beach resort in alanya tyrkije. zou graag wat meer willen weten over de temp en de kerst en oud op nieuw daar. iemand enig idee? en culturele bezichtigingen in fe buurt?
Alanya is in ieder geval een leuke stad, ik ben er deze zomer ook geweest. 
Voor meer informatie en tips met betrekking tot Turkije, kun je terecht in het Turkije Forum.