Hallo iedereen!
Een informatief en leuk forum welke ik toch een aantal keer heb gebruikt bij mijn reizen. Nu heb ik zelf een vraag en wordt het eens tijd om ook actief te reageren op anderen ![]()
Ik ben Tim, 30 jaar en woon in Haarlem. Daar mijn vriendin stewardess is komen we nogal eens in verre oorden. Het is elke vakantie weer “moeilijk” iets te zoeken waar ze niet is geweest. Zelf ben ik in de VS, Canada, Mexico, Zuid Afrika, Tanzania, Namibie, Vietnam, Cambodja en een tal van andere Europese bestemmingen geweest in de afgelopen ca 5 jaar.
Mijn favoriete bestemming is het Afrika ten zuiden en om en nabij de evenaar. Mede ingegeven door mijn moeder die tussen '70 en '80 twee keer grotendeels liftend (en een deel OV) van Nederland naar Zuid Afrika is getrokken. Met uitzondering van Zuid Afrika heeft ze verteld dat dat toen als vrouw alleen nog kon (ook door Soedan! etc…) en in die trips niet tot nauwelijks heeft betaald voor onderdak en voornamelijk bij de mensen thuis heeft geslapen. Ik droom wel eens dat dat nog mogelijk zou zijn…