Hallo, ik ben nieuw :P

Hallo,

mijn naam is Naomi en ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb me hier aangemeld omdat ik graag in Ierland stage zou willen lopen
nou is dat nogal een hele zoektocht aangezien ik daar geen vrienden of familie heb zitten, dus ik hoop dat ik hier meer informatie op kan doen :slight_smile:

iedereen die tips heeft voor deze Ierse-stage zoekster, ik hoor het graag!

groetjes,
Naomi :dag:

Hoi Naomi,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het studie&stage in het buitenlandforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je je berichtjes plaatsen alsook de ervaringen lezen van anderen.
InternJobs [ http://www.internjobs.com] is een wereldwijde databank van stageplaatsen voor studenten, pas afgestudeerden en carrière-wisselaars.
Spijtig dat je niet vermeld welk stage dat je wilt gaan doen in Ierland,anders kon ik nog ff een linkje plaatsen om je een beetje op weg te helpen.
Nou succ6 nog voor de toekomst Naomi.
groet,georgessiam.

Hallo Georgessiam,

ontzettend bedankt voor de info…ik realiseer me nu net dat ik idd een beetje weinig over mezelf verteld heb :stuck_out_tongue:
dat kan wel wat beter haha

Ik ben 20 jaar oud en studeer Grafisch Vormgeving. Vanaf eind februari moet ik voor de 2e keer stage lopen en aangezien dat in het buitenland mag, pak ik die kans graag.
Ik ben 1 keer in Ierland geweest en ben helemaal verliefd op dit land geworden <3 en aangezien ze daar gewoon engels spreken is er ook geen taalbarrière :slight_smile:

Mijn school regelt helaas helemaal niks voor studenten die in het buitenland willen stage lopen dus moet ik alles zelf regelen. Dus informatie over hoe ik alles moet regelen en een schatting van n kostenplaatje zou heel handig zijn. Daarom ben ik blij met dit forum!

nogmaals bedankt voor de info!
groetjes Naomi