Hallo… Help mij!

Dag Iedereen, Ik ben Lennart, 23 jaar en werk als grafisch vormgever in België. En dat laatste begint me nogal te storen. Ik weet niet waarom maar ik vind het leven hier in België zo ongelooflijk saai dat het bijna ondraaglijk wordt. De decadentie van een stad doet de mensen afvlakken. Te veel mensen van mijn leeftijd hebben alleen een zatte praat op café te bieden. Tuurlijk zijn er ook echt interessante mensen in de buurt. Maar alles gaat zo gemakkelijk dat iedereen bezig is met dingen die zo ver staan van de echte natuur van de mens. Misschien kom ik nogal gefrustreerd over maar ik voel mij gewoon echt niet goed in deze ongelooflijk comfortabele situatie. Daarom ben ik op zoek naar een plek op deze aarde waar ik echt op avontuur kan. Puur om mezelf en de waarden van het leven te leren kennen. Bergen waar ik kan klimmen of snowboarden spreken mij hard aan, maar misschien is dat dan ook weer te decadent. Een land met een cultuur dat ik helemaal niet ken en waar ik moet meehelpen eten te telen en te slachten, dat is iets wat ik nodig heb. Ik wil dit zo lang doen als dat het nodig is.

Kan iemand mij tips geven om zo’n reis werkelijkheid te maken?

Hi Lenny
WELKOM bij een fantastisch forum; je gaat omringd zijn door toffe collega’s, mensen met ervaring in alle domeinen.
Je kent je traject niet ? heb ik goed begrepen?
Mijn raad is : neem de wereldbol en bestudeer het tot je een idee hebt; of een atlas en bekijk goed elke continent (als je meer tijd hebt, elke land) en misschien komt het idee van zelf…
Probeer het en wie weet…
Dan heb je een traject of alleen een land en dan weten we allemaal wat je samen met alle collega’s te doen valt.
Tot binnenkort, hoop ik !
Veel succes !
Groetjes
Sopirla>>>