Guido never stop !

Hallo,

De meeste mensen leven in een kleine wereld…en dat is goed als ze er gelukkig mee zijn.
Helaas ben ik alleen maar gelukkig als ik kan reizen of in ieder geval me kan verheugen op de volgende reis.
Bijna 3/4 van de wereld gezien…mag me dus verheugen op het stuk dat ik nog niet gezien heb.
Verder respecteer ik oude cultuur volkeren in de wetenschap dat deze beter met het milieu omgaan dan wij met onze welvaart van tegenwoordig. Ook hoop ik dat iedereen die reist dit ook zal respecteren samen met onze natuur zodat ook de mensen na ons kunnen genieten van deze geweldig mooie planeet .

Groet Guido

Hoi Guido,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je milieubewust bent ,Guido !
De natuur/de wereld laat ons op subtiele maar niet mis te verstane manieren zien hoe wij er mis/gebruik van maken:
Denk maar aan het vervuilde water of de verdwenen bossen alsook aan de afbrokkelingen van grote stukken ijs in de noordpool.(De Petermann-gletsjer) dit zijn tekens dat we niet goed bezig zijn met het milieu en waar gaat het binnen pakweg 100 jaar eindigen?
In iedergeval Guido als je nog met vragen zit over een bepaald land,dan kan je altijd terecht in de verschillende landenfora’s die aanwezig zijn hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Guido!
groet,georgessiam.

Bedankt voor de leuke reactie en ik ben blij me aangesloten te hebben bij wereldwijzer…daar wordt ik echt wijzer van!

Groet Guido