Wij gaan 18 aug. naar Antalya. nu wil ik graag naar een markt. Ik heb gelezen dat op er op zondag een grote markt ergens in het centrum moet zijn. Weet iemand wat van deze markt?
:zon02:
Ja,de bekende grote markt"dogu garaj"is trouwens elke dag open,tot 10-12 uur 's avonds.
De markt wordt gescheiden door een busstation,waar de touringcars af en aan komen,ligt aan een brede weg(oppassen met oversteken)waar vele terrasjes zitten(Isabelle is een goede)die betaalbaar zijn en waar je kunt bijkomen.
De markt is overdekt met een wirwar van straatjes met opdringerige verkopers die elke bezoeker aanspreken;niet aan ergeren,gewoon doorlopen.
Afdingen is een must,de prijzen;een richtlijn:
merkspijkerbroeken- ong.25 euro,sokken-10 paar 5 euro,namaakhorloges 5-10 euro,de betere(breitners)50 euro
tassen-20 euro,schoenen 20 euro,overhemden(calvin klein)ong.25 euro,topjes 5-10 euro,riemen 10 euro
Succes,
Hans
Uit de media heb ik begrepen dat men voorzichtig moet zijn met kopen van merkartikelen zoals Rolex, Armani en cosmetica.
Hoe weten wij waat nep is ?
Beste Sermo,
Kan ik kort en bondig over zijn;op de markt is alles nep.
Voor rolex moet je bij een juwelier zijn en echte merkkleding verkopen ze dure winkelgaleries.
Groetjes,
Hans.
Ik heb begrepen dat de markt in Antalya (dus t.o. Isabel s café)
helemaal plat gegooid is.
M.a.w. er is helemaal niets meer.
Nu zullen de toeristen meer het centrum in gaan trekken ipv bij die bazaar te blijven hangen. Dat zal wel de bedoeling zijn denk ik.
Persoonlijk vond ik die bazaar niks bijzonders:zon:
Klopt,is niet meer hoorde ik daarnet.
Is verplaatst naar de andere kant,meer richting vliegveld,bij de rotonde daarvoor.
Dus informatie is achterhaald,
Groetjes,
Hans.