Hoi
Ik wil mijn hele account niet verwijderen, maar de groep di eik aangemaakt heb ? Ik vind niet hoe het moet. Sorry als ik eroverheenlees, maar ook met de zoekfunctie kom ik niet verder.
Thanks
Hoi
Ik wil mijn hele account niet verwijderen, maar de groep di eik aangemaakt heb ? Ik vind niet hoe het moet. Sorry als ik eroverheenlees, maar ook met de zoekfunctie kom ik niet verder.
Thanks
??
Als je je eigen groep opent, krijg je een overzicht van onderwerpen en aangemelde gebruikers. Onderaan zou een optie moeten staan “groep verwijderen”, deze kun jij zien, omdat jij de groep hebt aangemaakt.
Hopelijk lukt het. Zo niet, geef de link naar de groep, dan kan een admin het wellicht voor je doen.
Hoi hoi
Ik kan alleen modereren : dicussies deleten en mijn groep overdragen.
Er staat neits over verwijderen. Hoe kom ik bij de admin dan ? hihi. Jij weet dat vast wel.
Dit is de llink
thanks
Hoi MWende,
Admins zijn de eindbeheerders achter de site. Yvonne is één van de admins en tevens eindverantwoordelijke voor de WereldWijzer-website binnen de redactie. Ze zal op korte termijn dit lezen.
Anders kun je de groep aan mij overdragen (heb mij zojuist aangemeld in de groep), dan kan ik 'm wellicht al verwijderen. Net om het even wie sneller is. (Ik ben zelf geen admin en heb ook maar beperkte rechten.)
Ik weet het niet zeker, maar mogelijk kun je als VIP-lid (premium lid) wel je eigen groepen verwijderen. Mocht je hier in de toekomst nog interesse in hebben, dan kun je zo’n lidmaatschap overwegen.
Groeten,
Jurjen
Hoi MWende,
Ik heb ten eerste even je vraag verplaatst naar Helpdesk: Overige vragen, omdat je vraag anders (met je account!) verwijderd zou worden. En zoals je aangeeft is dat niet de bedoeling ![]()
De groep is nu verwijderd!
Groetjes,
Yvonne