Hallo… even voorstellen… mijn naam is Tineke… sommige vrienden noemen me Christine omdat ik zo gedoopt ben. Ik heb me hier aangemeld omdat ik in Januari een maandje alleen in Thailand ga reizen. Dit is super spannend, ik ben nog nooit zover weg geweest in me uppie… Tevens ben ik even benieuwd, want ik zou me erg graag laten tatoeëren in Thailand… Zijn er misschien mensen die hier ervaring mee hebben?
Verder ben ik een vrijgezellige dame van 34 jaar… ik heb n leuke baan en rij graag motor… :cheer:
Hoi Tineke,welkom op wereldwijzer!
Zou je dat wel doen op vakantie gaan naar Thailand?,éénmaal als je dit magisch land bezocht hebt wil je niet meer terug naar huis !!
Indien je een paar dagen in Bangkok vertoef dan kan je misschien het Jim Thompson House bezoeken.(niet ver bij Siam Square vandaan)
Ga je naar het Queen Saovabha Institute (Snake Farm) combineer dat dan met een bezoekje aan het Lumpini Park, het bekendste stadspark in Bangkok. Overigens laten ze bij de snakefarm het ‘melken’ van de slangen niet meer zien, dat deden ze in het verleden wel. Het is sinds enige tijd opgeknapt en je kunt er meer slangen zien dan voorheen.
Waarom niet de Loy Nava Dinner Cruise over de Chao Phraya rivier. Zo kan je tijdens het (prima) eten genieten van de verlichte monumenten op de oevers van de rivier.
Een ander cultureel hoogtepunt dat u tijdens uw Thailand reis zeker niet mag missen is de stad Sukhothai, één van de voormalige hoofdstad. Deze eeuwenoude stad is tegenwoordig een historisch park dat op de Werelderfgoedlijst staat. Behalve het oude Koninklijke paleis staan er vijftig tempelcomplexen die relatief goed bewaard zijn gebleven en er idyllisch bij liggen.
Iedere zichzelf respecterende backpacker wil een keer naar Koh Pah Ngan reizen. Dit eiland heeft door de wereldberoemde ‘Full Moon Party’ een onweerstaanbare aantrekkingkracht op jongeren en backpackers. Koh Pah Ngan is een eiland in de Golf van Thailand met mooie stranden, strandhuisjes en goedkope eetgelegenheden.
Nou ik ben geen tattoo fan en vindt het ook niet mooi,dit is mijn mening en eenieder doet wat hij zelf wil met zijn lichaam.
Het enige wat ik hierover kan zeggen,dat het goedkoper is om een tattoo te zetten in Thailand dan in Nederland of Belgie.
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Thailand Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je reisvoorbereidingen!
groet,georgessiam